Farhad Qaemiتورکمن نیوز- اخبار والیبال: حضور موثر فرهاد قائمی والیبالیست گنبدی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و اولین ورزشکار گلستانی حاضر در المپیک نیز نتوانست مانع شکست این تیم در دیدار با آرژانتین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، بامداد دوشنبه فرهاد قائمی والیبالیست مطرح گنبدی در حالی مقابل آرژانتین به میدان رفت که تلاش وی و هم تیم‌های او نتیجه‌ای جز شکست سه بر صفر به همراه نداشت.
در روز نخست مسابقات و اولین دیدار تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه المپیک، بازیکنان لوزانو در حالی به مصاف آرژانتینی‌های تحت هدایت ولاسکو رفتند که هیچ یکی از بازیکنان در حد و اندازه‌های خود نبودند.
در این دیدار لوزانو سرمربی تیم ایران از فرهاد قائمی به عنوان بازیکنی تعویضی و در مواقع حساس بهره برد و این درحالی است که به گفته کارشناسان حوزه والیبال، فرهاد قائمی از معدود ملی پوشان ایرانی بود که در این رقابت در حد و اندازه خود ظاهر و در مواقع حضور در زمین نقش موثری را برعهده داشت.
سرویس‌های خوبی قائمی در ست دوم از شاهکارهای والیبالیست گنبدی در این دیدار بود.
با تمام تلاش قائمی و بازیکنان ایران ،این بازی در سه ست و با امتیازهای (25 - 23، 26 - 24، 25 - 18) به سود شاگردان ولاسکو پایان یافت.
در این دیدار ،رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای از ترکیب شهرام محمودی، سید محمد موسوی، سعید معروف، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی و عادل غلامی استفاده کرد.
در ست نخست ابتدا ایران از حریف خود پیش افتاد، اما ملی پوشان آرژانتینی با توپ گیری های خوب و دفاع روی تور موفق به ایجاد سه امتیاز اختلاف با ایران شدند و دو تیم در امتیاز 23 با هم برابر شدند، در نهایت آرژانتین در ست نخست 25 بر 23 به پیروزی رسید.
در میانه این ست لوزانو دو تعویض انجام داد و مهدی مهدوی و امیر غفور به جای سعید معروف و شهرام محمودی به مسابقه آمدند.
تیم ملی والیبال ایران ست دوم این مسابقه را نیز با ترکیب ست اول شروع کرد، اما در ابتدای این ست تیم ایران از حریف عقب افتاد و در امتیاز 6 بر دو به سود آرژانتین، لوزانو وقت استراحت گرفت و در امتیاز هشت دو تیم برابر شدند.
در امتیاز هفتم موسوی یک توپ گیری خوب انجام داد، در ادامه فرهاد قائمی به جای حمزه زرینی به بازی آمدف در ادامه ست دوم آرژانتین باز هم سه امتیاز جلو افتاد اما فرهاد قائمی با سرویس های خوب شرایط رو تغییر داد و دو امتیاز سرویس پشت هم از قائمی ایران را 16 بر 15 پیش انداخت و ولاسکو برای نخستین بار در این ست وقت استراحت گرفت، سرویس بعدی را دریافت کردند و امتیاز برای آرژانتین شد و لوزانو غفور را به جای شهرام محمودی به زمین فرستاد.
در ادامه ست دوم دو تیم رقابت برابری داشتند و امتیازها را بین خود تقسیم می کردند، در نهایت نیز تیم ایران این ست را با امتیاز 26 بر 24 واگذار کرد تا در ست شماری دو بر صفر از حریف عقب بیفتد.
در ست دوم سعید معروف خیلی از پاس سرعتی استفاده کرد و عادل غلامی هم با اسپک های خود چند امتیاز برای ایران گرفت.
در ست سوم امیر غفور و فرهاد قائمی از ابتدا به جای شهرام محمودی و حمزه زرینی در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند و بر خلاف دو ست قبلی ایران با امتیاز 8 بر 5 از آرژانتین پیش افتاد، اما سرویس های پوگلاخن روند بازی رو تغییر داد و امتیازات 9 بر 8 به سود آرژانتین شد، لوزانو درخواست وقت استراحت کرد، اما بازهم آرژانتین امتیاز گرفت.
در ادامه این ست مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی به جای عبادی پور و امیر غفور به میدان آمدند، اما در نهایت تیم ملی والیبال ایران در این ست هم مغلوب حریف شد تا سه بر صفر نتیجه نخستین مسابقه خود را واگذار کرده باشد.
داورانی از ایتالیا و چین قضاوت مسابقه تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین را بر عهده داشتند.
گلستان در مسابقات المپیک ریو دوژانیرو 5 نماینده در رشته های مختلف دارد./ایرنا

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

بیش از 8 میلیون بیمار در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی گلستان

توقیف خودرو سمند با ۴۰ میلیون ریال خلافی در علی آبادکتول

برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام در گرگان و گنبدکاو

همزمان هفت خانه‌بهداشت روستایی در گنبدکاووس به بهره‌برداری ر

ریزگردها در داشلی‌برون جدی نیست/ برخی رسانه‌ها لازم است به ا

۱۵ درصد جمعیت گلستان در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی زندگی می‌کنند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram