Spanser VolleyBoll 17 Mاخبار والیبال-تورکمن‌نیوز- مدیر روابط عمومی باشگاه تعاون گنبدکاووس اعلام کرد که اسپانسر والیبال این شهرستان در لیگ‌برتر مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛ ابوالفضل کشاورز با بیان این مطلب گفت: از گنبد‌کاووس همواره به عنوان پایتخت والیبال ایران نامبرده می‌شود. منطقه‌ای که والیبال با زندگی مردم عجین شده و حتی در عروسی‌ها نیز می‌شود شاهد برگزاری مسابقات باشکوه والیبال بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه تعاون گنبدکاووس ادامه داد: در رده‌های سنی مختلف تیم ملی نیز بازیکنان بسیار خوبی داشته و دارد و متأسفانه چند صباحی بود مهد والیبال کشور از نداشتن اسپانسر مالی خوب و توانمند رنج می‌برد و دیگر از آن تیم جنگنده و با نشاط گنبد که پیروزی بر آن در گنبد آرزوی هر تیم بزرگی بود خبری نیست، برای همین یافتن یک حامی مالی خوب کم کم به دغدغه و خواسته عمومی شهروندان گنبدی درآمد طوری‌که یکی از شعارهای انتخاباتی کاندیدهای مجلس نیز شد.

کشاورز متذکر شد: طیار نماینده گنبدکاووس در مجلس سال‌جاری تلاش‌هایی را در این راستا داشت تا اینکه بالاخره به عهد خود با خیل عظیم هواداران گلستانی جامعه عمل پوشاند و در جلسه‌ای که طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد کاووس، نیازی پیشکوست والیبال ترکمن‌صحرا، سلیمانی مدیرعامل باشگاه تخفیف ایرانیان و عاشوری مدیرعامل باشگاه تعاون در آن حضور داشتند، باشگاه تخفیف ایرانیان به عنوان اسپانسر والیبال گنبدکاووس معرفی شد که اتفاق خوبی بود تا خیال گنبدی‌ها را بابت حضور در لیگ برتر آسوده کند.

وی ابراز امیدواری کرد امسال شاهد حضور پرشور و با قدرت تیم والیبال تعاون گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال ایران خواهیم بود.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: ilna.ir

مطالب مرتبط:

جومونگ در روستای قلندرآباد

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه گنبدکاووس فردا برگزار می‌شود

در امر مبارزه با مواد مخدر، اولویت با جلوگیری از ورود مواد م

افزایش 18 درصدی تردد مسافران از مرز اینچه برون گنبدکاووس

یک قلاده پلنگ در مناطق مرزی ایران و ترکمنستان مشاهده شد

فعالیت 30 گروه راهداری در راه های گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram