TurkmensNews Telegram TN

Azmoon aتورکمن نیوز- اخبار فوتبال: افسر پزشکی ارشد فیفا فاش کرد که فیفا در آزمایش دوپینگ بازیکنان روستوف از جمله سردار آزمون به دنبال همان ماده ممنوعه ای بود که ماریا شاراپوا از آن استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از یازده، جری دووراک افسر پزشکی ارشد فیفا فاش کرد که فیفا در آزمایش دوپینگ بازیکنان روستوف از جمله سردار آزمون به دنبال همان ماده ممنوعه ای بود که ماریا شاراپوا از آن استفاده کرده است.

در پی درخشش فوق العاده روستوف و بازیکنان این تیم به ویژه سردار آزمون در این فصل طی هفته های پایانی توجه فیفا به این تیم جلب شده و در اقدامی عجیب در پایان یکی از دیدار های این تیم از همه بازیکنان از جمله سردار آزمون تست دوپینگ گرفته می شود که بعد ها پاسخ این تست منفی اعلام شد.

اما اکنون جری دووراک افسر پزشکی ارشد و آمریکایی فیفا فاش کرد که در پی رسوایی های اخیر دوپینگ در ورزش روسیه فیفا مشکوک بوده که بازیکنان روستوف از ماده ملدونیوم همان ماده ممنوعه مورد استفاده ماریا شاراپوا استفاده کرده باشند که البته جواب تست همه آنها منفی بوده است.

جالب اینکه باشگاه روستوف که در بحران مالی قرار دارد در پاسخ به این ادعای فیفا اعلام کرده که حتی اگر قصد دوپینگ و استفاده از مواد ممنوعه را داشت پولی برای خرید چنین ماده ای نداشته است.

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

میدان بزرگ فروش دام در گنبدکاووس + تصاویر

آموزش و اطلاع‌رسانی در ارتقای سلامت جامعه نقش مهم دارد

3هزار و 725جوان رای اولی‌های امروز در گلستان

استخدام مادر «عسل و فاطمه» به خون‌بهای پدر فداکارشان!

حمایت صادرات محصولات کشاورزی در کشور

اولین نیروگاه برق تولید پراکنده گلستان در مراوه تپه احداث می

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram