TurkmensNews Telegram TN

Tamrin SardarAzmoonتورکمن نیوز - فوتبال: تمرینات تیم ملی در آستانه بازی با بحرین خیلی شاداب و جدی برگزار شد. این گزارشی کوتاه است از تمرین روز سه شنبه تیم ملی. تمرینی که در آن اتفاق‌های جالبی افتاد.

آب شدن تماشاگران

با اینکه آخرین تمرین تیم‌ملی در شهر سیدنی قبل از پرواز به سمت ملبورن، عصر دیروز به وقت محلی برگزار شد ولی با این حال تماشاگران بسیار کمی از نزدیک این تمرین را تماشا کردند. وقتی پرس و جو کردیم متوجه شدیم، با توجه به پایان تعطیلات سال نوی میلادی تماشاگران کمتری در تمرین تیم‌ملی حضور داشتند.

تمرین در گرمای شدید
آخرین تمرین تیم‌ملی در سیدنی در هوای گرم این شهر برگزار شد. این گرما به حدی بود که بازیکنان هر چند دقیقه مجبور بودند آب بخورند.

 

تمرین شاداب ملی‌پوشان
آخرین تمرین قبل از پرواز به سمت ملبورن بسیار شاداب برگزار شد و بازار شوخی و خنده در این تمرین داغ بود. خدا را شکر جو بسیار خوبی در اردوی تیم‌ملی دیده می‌شود و همه بچه‌ها با انگیزه دستورات کی‌روش را پیگیری می‌کنند.

 

کی‌روش: برای تفریح به استرالیا نیامده‌ایم
کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی kata استرالیا که یکی از معروف‌ترین مجری‌های این کشور برای مصاحبه با او راهی کمپ شده بود، درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی ایران گفت: شرایط نسبتاً خوبی را در سیدنی سپری می‌کنیم. البته کمی در بدو ورود با گرمای این شهر غافلگیر شدیم اما خیلی زود توانستیم بازیکنان را با فضای موجود هماهنگ کنیم. او درباره بازی اول تیم‌ملی با بحرین هم افزود: هنوز زود است تا درباره این بازی صحبت کنم. تیم آنالیز کادرفنی در این باره نکات فنی خوبی برای من استخراج کرده‌اند که از فردا در ملبورن آنها را در دستور کار تاکتیکی تیم قرار می‌دهیم. فقط این را می‌توانم بگویم که تمام بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی مانند سربازان آماده رزم در خدمت کادرفنی هستند و بدون خستگی و توجه به گرمای سیدنی برای جام ملت‌ها آماده می‌شوند. کروش در پایان درباره هدف ایران از شرکت در این مسابقات تأکید کرد: ما به استرالیا نیامده‌ایم تا تفریح کنیم، ضمن اینکه می‌دانیم هر ۱۵ تیم دیگر هم برای تفریح اینجا نیستند. همه سعی ما کسب موفقیت در این رقابت‌هاست اما باید این نکته را در نظر گرفت که تیم‌ملی ایران با تدارک نسبتاً ضعیفی گام به این مسابقات گذاشته است. من از شما رسانه‌های استرالیایی می‌خواهم که این نکات را در پیش‌بینی‌هایتان برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها لحاظ کنید.

Father Mother Sardar Azmoon

نماز اول وقت سردار
سردار آزمون در بخشی از تمرین غیب شد و اثری از او نبود. وقتی دنبال او گشتیم، دیدیم در گوشه‌ای مشغول خواندن نماز اول وقت است. جوان ۲۰ سال گنبدی حتی وسط تمرین هم به فکر نماز اول وقتش بود.

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل سنت ایران است وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی به مقام آقای گلی این تورنمت رسید.

سردار آزمون در آذرماه سال ۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند.

 آزمون در مصاحبه با سایت باشگاه روبین‌کازان، مسلمان بودن مردم تاتارستان و همزبانی با سرمربی روبین‌کازان را دلیل پیوستن به این تیم عنوان کرده. قربان بردی‌یف سرمربی روبین‌کازان مانند سردار آزمون، ترکمن و اهل سنت است.

سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل زد. او برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسئولان باشگاه های فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفت.
آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‎روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، برای این بازیکن آینده‌دار کشورمان و  تیم ملی آرزوی موفقیت دارد.

مطالب مرتبط:

برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی پویانمایی و رایانه‌ای در گ

در گلستان 29 هزار قلم داروی قاچاق کشف شد

اسامی ‌منتخبان شورای شهر در مناطق مختلف استان گلستان اعلام ش

بیکاری و مشکلات معیشتی عامل اصلی آسیب‌های اجتماعی در استان گ

شرایط پیش ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلا

سیل در هند را موش ها بوجود آوردند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram