TurkmensNews Telegram TN

Footbol Saheli 13 Fاخبار فوتبال ساحلی-تورکمن‌نیوز: آخرین رنکینگ جهانی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سازمان جهانی فوتبال ساحلی آخرین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی (ماه مارچ 2017) را اعلام کرد و پیرو آن تیم ملی کشورمان با ۲۱۸۹ امتیاز رده پنجم جهان باقی‌ماند.

گفتنی است کسب مقام قهرمانی توسط ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ بر امتیازات تیم ملی کشورمان افزوده و باعث شده تا اختلاف امتیاز تیم ملی ایران با تیم ملی ایتالیا (تیم چهارم جهان) تنها به ۱۴ امتیاز برسد و ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات پیش رو این شانس را داشته باشند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته به رده چهارم رنکینگ جهانی صعود کنند.

تیم‌های ملی پرتغال، روسیه، برزیل و ایتالیا به ترتیب با ۳۴۴۰، ۳۲۰۴، ۳۱۵۸ و ۲۲۰۳ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

همچنین پس از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تیم‌های ملی سوییس، تاهیتی، ژاپن، پاراگوئه و امارات رده‌های ششم تا دهم جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

 

مطالب مرتبط:

فروش دختر و پسر فقط 10 میلیون تومان! +عکس

حضور مادر و نوزادی در صف ثبت‎نام انتخابات و هدیه معاون استان

مدال‌های رنگارنگ والیبال ساحلی گلستان در رقابت‌های کشوری

انجام 210 میلیارد ریال فعالیت های عمرانی و فرهنگی در روستاها

حضور 4 تیم از گلستان در مسابقات فوتوالی کشور

مراسم گرامیداشت شهدای عرصه نظم و امنیت شهرستان آق‌قلا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram