TurkmensNews Telegram TN

Qayeqraniتورکمن نیوز- اخبار ورزشی: دبیر هیات قایقرانی گلستان گفت: ورزشکار با تجربه این استان در پایان رقابت‌های فینال c کانوی یکنفره 200 متر کاپ جهانی آب‌های آرام بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی اصولی اظهار کرد: عادل مجللی که تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها بود با ثبت زمان 40 ثانیه و 309 هزار ثانیه بعد از کانوسواران کانادا و ایتالیا عنوان سومی را به دست آورد.
وی بیان کرد: در این رقابت‌ها که به میزبانی شهر دویسبورگ آلمان برگزار شد ورزشکاران نامدار و مدعی از کشورهای چک، کانادا، گرجستان، ایتالیا، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان نیز حضور داشتند.
دبیر هیات قایقرانی استان گلستان افزود: مجللی در دور مقدماتی این رقابت‌ها با حریفانی از تونس، پرتغال، گرجستان، لیتوانی، ازبکستان و ایتالیا رو به رو شد و با زمان 40.446 ثانیه و کسب عنوان سوم به نیمه نهایی صعود کرد.
اصولی به روند رو به رشد قایقرانی در گلستان اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر همواره در ترکیب تیم ملی رده‌های سنی گوناگون قایقرانی، چند ورزشکار گلستانی عضویت داشتند که این موفقیت نتیجه تلاش چند ساله در استعدادیابی و پرورش ورزشکاران در رده‌های سنی پایه است.
وی اظهار امیدواری کرد با کسب سهمیه حضور در المپیک توسط عادل مجللی بر رونق قایقرانی در استان گلستان بیش از پیش افزوده شود./ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استان گلستان

حضور گزینه سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشور در مسابقات قهر

کشف 130 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

حمله به رئیس شورای روستایی در بخش لوه گالیکش

مصرف شدن بيش از 291 هزار تعرفه در دور دوم انتخابات گلستان

ممنوع الخروجی ۱۶ هزار بدهکار در سال ۹۵ ‌

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram