TurkmensNews Telegram TN

hamle mashal olampiad farhangi 01تورکمن نیوز- اخبار ورزشی: حمل مشعل اولين المپياد فرهنگي ورزشي گلستان با حضور ملي پوشان و جامعه ورزش از شهرستان مراوه تپه در شرق استان آغاز شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، اين مشعل در مسير حركت خود به گرگان در 17 شهر و بخش استان توسط ورزشكاران نخبه و برتر و تعدادي از اهالي ورزش حمل خواهد شد.
در اولين روز اجرايي اين طرح ورزشكاران شهرهاي مراوه تپه، كلاله، گاليكش، مينودشت، گنبدكاووس و آزادشهر مشعل رقابتها را در خيابانها اصلي و مكانهاي تاريخي شهر به حركت در آوردند.
اين مشعل پس از گذر و عبور نمادين از همه شهرهاي استان روز 13 ارديبهشت وارد گرگان و محل آغاز رقابتها خواهد شد.
اولين دوره المپياد ورزش گلستان براي رده هاي سني پايه (نوجوان ) دختر و پسر در 10 رشته و به ميزباني 13 شهرستان به مدت 2هفته برگزار مي شود .
به گفته مديركل ورزش و جوانان گلستان در اين المپياد بيش از 2 هزار و 500 ورزشكار نوجوان به مدت يك هفته با هم رقابت مي كنند و توانايي و استعدادهاي خود را در مقابل ديدگان مربيان استعدادياب به نمايش مي گذارند.
رشته هاي فوتبال پسران ، تنيس روي ميز دختران و پسران ، ژيمناستيك پسران و فوتسال منطقه غرب در گرگان ، فوتبال پسران منطقه شرق و واليبال دختران و پسران در گنبد ، تكواندو پسران و بدمينتون دختران در راميان ، تكواندو دختران در آزادشهر ، واليبال دختران و پسران منطقه غرب در آق قلا ، دووميداني دختران و پسران در بندرتركمن برگزار مي شود.
همچنين كشتي و ژيمناستيك دختران در بندرگز ، بسكتبال دختران و پسران منطقه غرب در كردكوي ، بسكتبال پسران و دختران منطقه شرق در كلاله ، فوتسال دختران منطقه شرق در مينودشت ، كاراته دختران در گاليكش ، كاراته پسران در فاضل آباد و بدمينتون پسران در علي آباد برگزار خواهد شد.
استان گلستان 54 هزار و 5 نفر بيمه شده ورزشي در رشته هاي گوناگون دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

سخنی با مردم شریف ترکمن صحرا و گلستان درخصوص اخبار و اسامی ک

برگزاری دوره آموزش سواد رسانه‎ای ویژه خواهران خبرنگار استان

امسال 2نفر زندانی محکوم به قصاص در گلستان آزاد شدند

تغییر حوزه 7 نفر ازنامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گل

کشف و ضبط 622کیلوگرم محموله تریاک در گالیکش گلستان

بهشت ناشناخته در مرز گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram