TurkmensNews Telegram TN

Docharkhe Sتورکمن نیوز- ورزشی: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان گستان گفت: مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته جوان در شهرستان مینودشت استان گلستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ مجتبی زنگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته جوان جمعه هشتم خرداد ماه در رشته استقامت جاده در شهرستان مینودشت استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات علاوه بر ورزشکاران گلستان، تیم‌های استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و ماندران نیز شرکت دارند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گستان تصریح کرد: این دوره از مسابقات در سه رده سنی وانان، امید و بزرگسالان در مسافت 80 کیلومتری در شهرستان مینودشت استان گلستان برگزار می‌شود.

زنگی درباره مسیر این مسابقه افزود: مسیر این مسابقه به طول 80 کیلومتر از شهرستان مینودشت آغاز به سمت شهرستان گنبدکاووس و سپس بازگشت به سمت مینودشت و حرکت به سمت شهرستان آزادشهر و بالعکس است.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را همگانی کردن رشته دوچرخه‌سواری در جامعه دانست و افزود: این رقابت‌ها با هدف حفظ آمادگی ورزشکاران گلستانی و ترویج و همگانی کردن این رشته ورزشی در جامعه است.

منبع: تسنیم

http://www.turkmensnews.com

مطالب مرتبط:

امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس آماده برگزاری مراسم تحویل

برگزاری اولین مانور آموزشی کابران رایانه شعب اخذ رأی در گمی

مشغول به فعالیت 500نیروی بومی در پروژه‌های عمرانی/ دغدغه‎ها

قتل مادر و پسر در جنگل/قطع دست مقتول با تبر برای سرقت طلا

تقدیر شورای اسلامی گنبد از حضور حداکثری مردم در انتخابات

تشییع شهید حادثه تروریستی چالدران در گمیشان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram