TurkmensNews Rooz Khabarnegarتورکمن نیوز - اخبار فرهنگی: 13 عضو شورای شهر آبادان تنها با یک کاغذ از اصحاب رسانه و خبرنگاران تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، آیین تقدیر از اصحاب رسانه این شهرستان امروز مصادف با روز خبرنگار در محل شورای شهر آبادان برگزار شد.

این مراسم که اعضای شورای شهر 30 دقیقه پس از حضور خبرنگاران در سالن کنفرانس حضور پیدا کردند، تنها 10 دقیقه به طول انجامید و اعضای شورا پس از صحبت‌های کوتاه و عذرخواهی از ناتوانی و عجز شورای این شهرستان در برگزاری مراسمی در خور شأن خبرنگاران، این قشر زحمت‌کش را با یک لوح تقدیر روانه کردند.

در حالی که در طول سال، اصحاب رسانه شهرستان با حضور در صحن علنی شورای شهر آبادان و ساعت‌ها انتظار برای پوشش اخبار این شورا و انعکاس عملکرد منفی و منفعل این نهاد زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

این موضوع جایی بیشتر نمود پیدا می‌کند که اعضای شورای شهر، از جیب بیت‌المال برای صرف نهار بهترین با رستوران شهر اقدام به انعقاد قرارداد کرده و جالب‌تر اینکه تمام هزینه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان آبادان، به اندازه هزینه نهار یک تن از اعضای این شورا هم نشد.

شورای شهر آبادان با عملکرد خود ظرف سه سال گذشته انتقادات زیادی را به خود متوجه ساخته که با این اقدام، یک نمره منفی دیگر نیز به کارنامه سیاه این شورا افزوده شد.

گفتنی است ملاک خبرنگاران پرتلاش آبادانی که همواره دوشادوش مسوولان در انعکاس اخبار زحمات زیادی را بدون هیچ چشمداشتی متحمل می‌شوند، هدایای مالی در روز خبرنگار نیست، ملاک احترام و شأنی است که در روز بزرگداشت این قشر هم حفظ نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، تمامی خبرنگاران حاضر در این نشست، در پایان با پس دادن هدایای ناچیز خود، سالن جلسه را ترک کردند./فارس

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

 

مطالب مرتبط:

ضمیر: 9 دی روز بصیرت و آگاهی و اقتدا و تبعیت از رهبری نظام ا

تشکیل کارگروه اولیه " نهضت شهر سبز گنبد" در شورای شهر گنبدکا

به نظر شما معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح چیست؟

خبر مُرد زنده باد گزارش/ برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی گزارش ن

سیلی محکمی که مدیران ارشد آی‌تی آمریکا به گوش ترامپ زدند/ شم

مهندس حمیدی: وظیفه اول خبرنگاران اطلاع رسانی صحیح به مردم اس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram