Sarly TurkmensNews 1اخبار فرهنگی – تورکمن نیوز: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از انتشارات مخدومقلی فراغی بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  از گرگان؛ در این بازدید حجت الاسلام علی‌اصغر فضیلت  با مهم دانستن موضوع چاپ و نشر کتاب، انتشاراتی فراغی را جزو سرمایه‌های استان گلستان دانست و از آن به عنوان یکی از فعال‌ترین انتشاراتی‌ها یاد کرد.
استاد دانشگاه و مدیر انتشارات فراغی نیز در ادامه ضمن تشکر از مدیرکل ارشاد گفت: درطول چند سال فعالیت اداره کل این اولین بار است که یک مدیرکل ارشاد از انتشارات فراغی بازدید می‌کند.
ارازمحمد سارلی، روند چاپ کتاب را آسان‌تر ازگذشته دانست و افزود: سابقا برای چاپ یک کتاب اقداماتی لازم بود که بسیار وقت‌گیر و هزینه‌بر بود.
وی افزود: امروزه با توجه به تجهیزات دیجیتال و کامپیوتری شدن مکانیزم چاپ از تایپ تا تکثیر، شرایط چاپ بسیار راحت‌تر از زمان قدیم که با تجهیزات مکانیکی و تنظیم با دست بود شده است.
سارلی درخصوص حمایت بیشتر و بهتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  از ناشران کتاب اظهار امیدواری کرد.
در حاشیه این دیدار مدیرکل ارشاد با اهدا لوح یادبود از اراز محمد سارلی درمسیر تلاش وی در عرصه چاپ، نشر و  ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر نمود.

خبرنگار: طاهر جانی                   انتشار دهنده: یاشار نیازی

 

مطالب مرتبط:

نزديك به 300 هزار هکتار از اراضی گلستان مستعد بیابانی‌شدن اس

انجام ۱۰ درصدی حمل و نقل واردات ریلی کشور از اینچه برون

گسترش فرهنگ غدیر نیازمند نگاه علمی و تخصصی است

کیستی اوغوزخان، اشکانیان و گوک تورک‌ها

احتمال سونامی در خزر/تاثیر دریای خزر در بروز زلزله در ایران

بهره برداری 22 واحد صنعتی گلستان درهفته دولت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram