Karimi 14 Mاخبار میراث فرهنگی و گردشگری-تورکمن‌نیوز- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گلستان متفاوت‌تر و با نگاه تنوع و کیفیت بخشی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ابراهیم کریمی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری که با حضور چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و قزوین به میزبانی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: استقبال مردم فهیم و فرهنگ دوست استان گلستان از سه روز برگزاری نخستین جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری در  گلستان بی نظیر بود و باعث ایجاد لحظاتی به یاد ماندنی در استان شد.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری در راستای توسعه صنعت گردشگری در گلستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ۱۳ تا ۱۷ شهریورماه به میزبانی گلستان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ادامه داد: امسال در نظر داریم جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام را نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر و با نگاه تنوع بخشی و کیفیت بخشی بیشتر برگزار کنیم.

دعوت از رایزنان اقتصادی ۴۰ کشور

وی به تفاوت‌های این دوره جشنواره نسبت به سایر دوره‌ها هم اشاره و اضافه کرد: امسال در کنار دعوت از سفرا، رایزنان اقتصادی ۴۰ کشور از آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس به یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام در گلستان دعوت می‌شوند.

کریمی تصریح کرد: سال گذشته ۱۶۰ غرفه سوغات و صنایع دستی در جشنواره فعال بود که به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت نمایشگاه دائمی گلستان، امسال هم همین تعداد غرفه فعالیت داشته باشند.

وی بیان کرد: امسال کیفیت بخشی در معرفی حوزه روستایی افزایش می‌یابد و تلاش داریم گروه‌های ضعیف وارد این جشنواره نشوند.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: mehrnews.com

مطالب مرتبط:

آغاز طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندماه در گلستان

بهره‌برداری از 1544واحد مسکن، 41مغازه و 2 مسجد در گلستان

درگیری 2 فوتبالیست در کنار مزار مهرداد اولادی

درآمدهای شهرداری در شورای چهارم 2 برابر شد/ رسیدگی به مناطق

راه‌اندازی دستگاه پیش سردکن برای پیشگیری از تب کریمه در کشت

تاکید رییس دادگستری گلستان بر حساس شدن رسانه‌ها نسبت به خلیج

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram