ادامه مطلب...مقالات گردشگری-ایتنانیوز-    شرایط و گستردگی جغرافیایی ایران اقتضا می‌کند که مبنای هرگونه برنامه ریزی در توسعه عمرانی و اقتصادی بر پایه مطالعات و ملاحظات جغرافیایی و نظام زیستی و معیشتی حاکم بر آن باشد.

اخبار گردشگری - ترکمن نیوز - ادامه مطلب...استاندار گلستان اولویت استان را توسعه گردشگری و رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: 10 موضوع اصلی در این بخش ها در دستور کار بوده و برای ایجاد تغییر در شاخص های توسعه در مسیر تقویت حوزه امنیتی و سیاسی که اکنون وضعیت آن عالی است، حرکت می کنیم.

ادامه مطلب...فرهنگی-تورکمن‌نیوز- علی‌اشرف درویشیان(نویسنده) پس از یک دوره طولانی بیماری ساعتی پیش در کرج دار فانی را وداع گفت.

ادامه مطلب...میراث فرهنگی و گردشگری-تورکمن‌نیوز- توسعه صنعت گردشگری، یکی از خواسته‌های مسئولان گلستان در سال‌های اخیر است که در صورت فراهم شدن همه زیرساخت‌ها و نیازهای ضروری می‌توان به رونق بیشتر این بخش همراه با بهبود فضای کسب و کار و افزایش درآمد مردم استان امیدوارتر بود.

ادامه مطلب...تاریخ-تورکمن‌نیوز- نبرد بین آلمان نازی و اتحاد جماهیر شوروی به طور رسمی در اواخر ژوئن سال ۱۹۴۱ آغاز شد هر چند خطر این درگیری از اوایل دهه ی ۱۹۳۰ همواره وجود داشت. این دو کشور با عقد یک پیمان صلح در سپتامبر سال ۱۹۳۹ به طور مشترک از دو طرف به لهستان حمله نموده و هر کدام نیمی از این کشور را به تصرف خود درآوردند.

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram