TurkmensNews Telegram TN

گزارش ویژه - ترکمن‌نیوز: مدیر بازارچه موتورسیکلت گفت: همزمان با فصل گرما و بازار داغ موتورسیکلت اولین بازار تخصصی خرید و فروش موتور سیکلت و لوازم یدکی در شهرستان گنبد کاووس راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،   رحمان‌قلی بادوام در گفتگو با خبرنگار تورکمن‌نیوز اظهار کرد: در راستای ساماندهی بازار غیر رسمی موتورسیکلت با هدف ایجاد بستری برای رفاه شهروندان در امر خرید و فروش بدون واسطه و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده اولین بازار تخصصی این وسایط نقلیه در گنبد کاووس راه‌اندازی شده است.

بادوام افزود: این بازارچه در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع با ظرفیت حداقل هزار دستگاه موتور سیکلت و لوازم یدکی در شهرک آفتاب احداث شده است که در تمام روز‌های هفته میزبان موتورسیکلت فروشان و شهروندان می‌باشد.
مدیر بازارچه موتورسیکلت در ادامه گفت: در این بزارچه برای رفاه موتور فروشان و خریداران امکاناتی چون ۴ چشمه سرویس دستشویی – یک نمازخانه و اتاق نگهبانی تعبیه شده است.
وی افزود: هر مغازه حداقل ۴۰ متر مربع بوده و در حال حاضر ۶ باب فروشگاه کاملا آماده و راه‌اندازی شده است و جمعا این بازارچه ۴۶ دهنه مغازه جانمایی شده که در حال ساخت می‌باشد.
بادوام در ادامه گفت: همچنین محوطه‌ای به مساحت حدود ۱۰۰۰ متر برای «موتور بازار سیار» پیش‌بینی شده است که موتور فروشان آزاد و سیار می‌توانند در این قسمت به داد و ستد بپردازند.
بادوام در خصوص ساماندهی بازار موتور فروشان افزود: با توجه به اینکه بازار قدیمی و سیار موتور فروشان در مقابل مصلی و مسجد بزرگ اهل سنت واقع شده است مشکلات عدیده‌ای برای ترافیک و رفاه شهروندان ایجاد کرده که بارها از طرف ساکنین محل و نمازگزاران مورد اعتراض واقع شده است و این بازارچه جدید بهترین مکان برای ساماندهی بازار موتورفروشان آزاد و سیار و همچنین ایجاد مغازه و خرید و فروش قانونی موتورسیکلت می‌باشد.
در گزارش تصویری زیر مجوز‌های راه اندازی بازارچه موتور سیکلت و محل احداث آن درج شده است:

در تلگرام بازاچه موتورسیکلت با ما همراه باشید:

https://telegram.me/BazarcheMotor

مطالب مرتبط:

گلستان در فراهم کردن فرصت اشتغال از متوسط کشوری عقب‌تر است/

در ملاقات مردمی به تقاضای 29 نفر از شهروندان رسیدگی شد

باخت جواهری گنبد مقابل بانک سرمایه/روند نزولی والیبال گنبد د

مسکو در رابطه با کره شمالی، همه طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت

نوبخت خبر خوش برای بازنشستگان و فرهنگیان

برنامه‌های نیروی انتظامی گنبد کاووس در هفته ناجا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram