TurkmensNews Telegram TN

Hava shenasi01اخبار هواشناسی گلستان - تورکمن‌نیوز - رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار جوی هواشناسی استان گلستان، از ناپایداری جوی تا اواخر پنج‌شنبه همراه با بارش،  گاهی اوقات رگبار و آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، محمود محمدقلی‌پور در گفت و گو با خبرنگار تورکمن‌نیوز اظهار داشت: ناپایداری هوا تا صبح فردا در گلستان ادامه خواهد داشت.
وی افزود از صبح پنج‌شنبه کاهش ناپایداری را در استان خواهیم داشت هرچند فردا شب امکان افزایش ابر و بارش در نقاط کوهستانی دور از انتظار نیست.
محمدقلی‌پور در ادامه گفت: از صبح جمعه سامانه بارشی از کل استان عبور کرده و شرایط جوی به حالت عادی باز می‌گردد و از روز جمعه پایداری هوا و افزایش دما را تا اوایل هفته آینده به دنبال خواهد داشت.
امان محمد کمالی رئیس اداره شبکه پایش هواشناسی استان گلستان نیز در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ترکمن‌نیوز افزود: ‍‌پیرو اطلاعیه جوی شماره ۱۳ مورخ ۵ مرداد ماه و اخطاریه جوی شماره ۷ مورخه ۸ مرداد به پیوست آمار بارش ایستگاه‌های هواشناسی استان گلستان از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان تا صبح روز چهارشنبه ۱۱ مرداد طبق جدول هواشناسی زیر اعلام می‌گردد:

برای مشاهده جدول آمار بارش ایستگاه‌های هواشناسی استان گلستان اینجا کلیک کنید.

 golestanmap TN 2

 

مطالب مرتبط:

42 باند مواد مخدر در گلستان منهدم شد

طلا و نقره پرش طول مسابقات کشوری به دختران گلستان رسید

پیشنهاد به دبیر کمیته اقوام و مذاهب استان گلستان‎

تشکیل۱۳۰ پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان

مشکلات کارگران ذغال‌سنگ برطرف شد/۱۱.۸ درصد نرخ بیکاری در گلس

پرداخت 1700 میلیارد ریال مطالبات سویاکاران گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram