TurkmensNews Telegram TN

seil 02اخبار هواشناسی- تورکمن نیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیلاب طی بعد از ظهر امروز در چهار استان هشدار داد و توصیه کرد شناورهای سبک صیادی در دریای خزر و همچنین طبیعت‌گردان در این استان‌ها احتیاط کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مدیرکل پیش‌بینی و شهدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تصاویر ماهواره هواشناسی در حال حاضر فعالیت سامانه بارشی را روی دامنه های البرز شرقی در شمال استان سمنان و گلستان نشان می دهند.   انتظار می رود بعد از ظهر امروز وزش باد از روی دریای خزر سبب تقویت رطوبت در دامنه های البرز شرقی شود و موجب تشدید بارندگی شود.  

احد وظیفه هشدار داد: بعد از ظهر امروز و اوایل امشب احتمال رخداد بارش موقت شدید و رخداد سیل محلی در مناطق کوهپایه ای و روستاها در دامنه های البرز در شمال سمنان، شرق گلستان، خراسان شمالی و نواحی کوهپایه ای شمال غرب استان خراسان رضوی وجود دارد.

به گفته وی وزش باد شدید موقت نیز در این مناطق با سرعت ۳۵ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت در شرق  مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و شهدار سریع سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: دریای خزر نیز طی امروز بعد از ظهر و امشب بخصوص در نیمه شرقی مواج پیش بینی می شود و توصیه می شود شناورهای سبک صیادی  خودداری و یا با احتیاط لازم تردد کنند. همچنین به هموطنان عزیز توصیه می شود که در مناطق ذکر شده از کمپینگ و توقف در بستر و حاشیه رودخانه های فصلی و دائمی خودداری کرده و از رانندگی در جاده های که از عمق آب اطمینان ندارند، پرهیز کنند./ مهر

 

مطالب مرتبط:

اجرای بيش از 8036 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان

آغاز خرید تضمینی کلزا در گلستان‌ به قیمت تضمینی ۲ هزار و ۷۸۳

آماده بهره‌برداری 25 طرح سفر ریاست جمهوری به استان گلستان

«نوروز زاده» طراح سیاست خارجی آمریکا در خصوص ایران استعفا کر

قیمت کاروان‌های عتبات در رمضان کاهش یافت/ لزوم اعتبار گذرنام

کاهش ۲ درصدی نرخ بیکاری در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram