Pink Water 19 Eاخبار جهان-تورکمن‌نیوز: ماجراهای جالب و باور نکردنی در همه جای دنیا رخ می‌دهند، اما موردی که قصد داریم به آن بپردازیم با تمام نمونه های قبلی متفاوت است. اهالی یکی از شهرهای کوچک استان آلبرتای کشور کانادا، گزارش داده اند که آب آشامیدنی پس از بروز مشکل در واحد تصفیه به رنگ صورتی روشن درآمده است. ساکنان شهر اونووِی از این مسئله بسیار شوکه شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از روزیاتو ، شهردار روز گذشته بابت رخ دادن چنین چیزی از مردم عذرخواهی کرده و اظهار داشته: “ما هنوز در حال ارزیابی چرایی رخ دادن این مشکل هستیم، اما به نظر می رسد که یکی از شیرها گیر کرده و باعث شده ماده «پتاسیم پر منگنات» وارد مخزن گردد و آب مورد دار در شبکه توزیه شهری پخش شود.”

Pink Water 1 19 E

«پتاسیم پر منگنات» به وفور برای از بین بردن مزه و بوی بد آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود مقادیر زیادی از این ماده می‌تواند مایع را به رنگ صورتی یا بنفش در بیاورد. هیچ گونه خطری سلامتی ساکنان را تهدید نکرده و تخلیه سیستم توزیع آب توانسته مشکل را حل نماید. تصاویر و ویدیوی زیر جزئیات ماجرا را به شما نشان خواهند داد.

Pink Water 2 19 E

مطالب مرتبط:

حمیدی: 80 درصد مزارع گلستان با آب چاه‌ها آبیاری می‌شود

مراجعه 25 هزار مسافر به پایگاه‌های خدمات هلال احمر گنبدکاووس

ترامپ؛ منفورترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در روزهای نخست‌ ورو

چهار بازیکن و مربی گنبدی به اردوی تیم ملی فوتوالی دعوت شدند

همزمان هفت خانه‌بهداشت روستایی در گنبدکاووس به بهره‌برداری ر

سیاستمدار سوئیسی: اسلام یکی از ادیان رسمی این کشور به شمار آ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram