panbe 01اخبار اقتصادی- تورکمن نیوز: نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان اینکه کشت پنبه در استان گلستان نابود شده، از کشاورزی گلستانی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور اظهار داشت: در مرغداری‌ها سرمایه‌گذاری زیادی شده و الآن داد آن ها درآمده است، باید فکری شود و این افراد احساس کنند که نگاهی به آن‌ها هست و این نگاه به میدان عمل بیاید.

وی افزود: استان گلستان استانی کشاورزی است و واقعیت این است که کشاورزی ما در این استان در گذشته خیلی بهتر بود و مدیریت و سرمایه‌گذاری می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تصریح کرد: نمونه مهم سرمایه‌گذاری در کشاورزی پنبه بود که اکنون از بین رفته است، در گذشته 180 تا 200 هزار هکتار و اکنون 10 تا 12 هزار هکتار پنبه در استان کشت می‌شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: امروز زمین‌ها تکه‌تکه شدند و نمی‌شود روی آن‌ها سرمایه‌گذاری و مدیریت کرد، کشاورز جان زمین را می‌گیرد تا خودش جان داشته باشد، این کشاورزی نیست.

به گفته وی، در گذشته پیشنهاد کرده بودم که یک روستا انتخاب‌شده و یکپارچه‌سازی و مدیریت واحد انجام شود.

امام جمعه گرگان افزود: کشور و استان کم‌آبی هستیم و داریم از زیرزمین آب را بیرون می‌کشیم و شالی می‌کاریم، این فاجعه درست می‌کند، این آب‌ها که بی‌حساب از زیرزمین می‌آید خطر است اگر می‌خواهیم کشاورزی پیشرفته داشته باشیم باید جلوی آن را بگیریم.

وی اظهار کرد: باید به مردم آگاهی بدهیم تا با وعده‌ و وعیدهای الکی به جاده خاکی نزنند و با تبلیغات گرفتار نشوند.

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در گلستان راه‌اندازی می‌

اختصاص رتبه ۳۰ گلستان در اشتغال ناقص کشوری

راهپیمایی پرشور 22 بهمن در گنبدکاووس/ گزارش تصویری

برداشت پیله تر ابریشم در گالیکش آغاز شد؛ پیش‌بینی تولید 26 ت

ابتلا به بیماری آلزایمر در چه سنی اتفاق می‌افتد؟

خانواده‌ها مراقب ثبت نام اینترنتی مدارس در استان گلستان باشن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram