82186365 70934361تورکمن نیوز- اخبار اقتصادی: مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری دو هزار و 266 واحد مسکن مهر در قالب 21 پروژه دولتی، خودمالک و بافت فرسوده همزمان با هفته دولت امسال در سراسر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ابراهیم مبارک قدم گفت: این واحدها شامل یکهزار و 443 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 412 واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و تعداد 411 واحد در بافت فرسوده می شود.
به گفته دبیر شورای مسکن گلستان، این واحدها در شهرستان های آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، گرگان، گنبدکاووس، مینودشت، آزادشهر، علی آباد و کلاله ساخته شده‌اند.
وی با یادآوری این که اعتبارات هزینه شده برای پروژه های مسکن مهر از منابع اعتباری استانی و ملی نبوده و از محل سهم آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تامین شده است، رقم ریالی آن را 48 میلیارد و 400 میلیون ریال ذکر کرد.

 

* آغاز پروژه آسفالت راه روستای توریستی درازنو در کردکوی
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه آسفالت محور روستایی و گردشگری درازنو در شهرستان کردکوی به طول 4.5 کیلومتر و با اعتبار هفت میلیارد و 370 میلیون ریال در دست اجراست.
مبارک قدم به اتفاق فرماندار کردکوی در بازدید از روند اجرای این پروژه، اظهارکرد: این پروژه از سال 90 با پیش بینی اعتبار 39میلیارد و 400 میلیون ریال اجرا شده، اما به دلیل تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات و تاخیر اجرای پروژه، تاکنون 11 کیلومتر آن آسفالت شده است و این میزان تا پایان شهریورماه سال جاری به 15.5 کیلومتر خواهد رسید.
وی افزود: این پروژه از ابتدای پارک جنگلی امام رضا(ع) تا روستای درازنو را در بر می گیرد.
مبارک قدم ادامه داد: در صورت تصویب اعتبارات مناسب، در کمیته برنامه ریزی شهرستان مقرر شده که عملیات ترمیم، زیرسازی، بیس و آسفالت محور تا سه راهی رادکان در سال جاری انجام می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: بعد از اجرای عملیات آسفالت، ایمن سازی و منظرآرایی محور پیگیری خواهد شد.
وی به اهمیت محور گردشگری درازنو اشاره کرد و گفت: این محور به دلیل استقرار میل تاریخی رادکان، منطقه توریستی جهان نما و قرار گرفتن سایت راهداری هوایی و فرستنده صدا و سیما از اهمیت بسزایی به لحاظ تردد گردشگران و کاربران جاده ای برخوردار است.
مبارک قدم افزود: برقراری ارتباط مابین شش روستای حاشیه شهرستان کردکوی از دیگر مزایای اجرای این پروژه می باشد.
شهرستان کردکوی در فاصله 30 کیلومتری غرب گرگان مرکز استان گلستان واقع است و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی منحصر به فرد می باشد.
این شهرستان افزون بر 238 کیلومتر از راه های استان گلستان را زیرپوشش دارد که بیش از 178 کیلومتر آن روستایی است./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

واکنش دبیر شورای اطلاع رسانی گلستان به خبری با مضمون توهین ب

بازدید هیأت اقتصادی گلستان از بندر تجاری آکتائو قزاقستان

برگزاری نمایشگاه کتاب گلستان ۱۲ تا ۱۷ آذرماه

اقتصاد مقاومتی در شرکت توزیع برق گلستان عملیاتی شد

‌توقیف کامیون حامل 28 تن دان مرغ در آق‌قلا

چند ماه سکونتِ پرتنش آقای میلیاردر در کاخ سفید

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram