b_300_300_16777215_00_images_Golestan_Mazare.jpgتورکمن نیوز- اقتصادی: مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: امسال بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت جاده‌های بین مزارع استان گلستان اختصاص یافته است.

تقی کمال‌غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: امسال بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای 300 کیلومتر ازجاده‌های بین مزارع استان گلستان اختصاص یافته است.

وی افزود: امسال بیش از 179 پروژه در 14 شهرستان از محل اعتبارات استانی ، نفت و گاز و تبصره 22 و از اعتبارات سیل انجام شده در گلستان از ماده 10 و 12 تامین می‌شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: تعهد سازمان جهاد کشاورزی امسال 300 کیلومتر است که تاکنون 180 کیلومتر آن انجام شده و برای 120 کیلومتر باقی مانده تا تیر ماه 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

کمال‌غریبی افزود: در استان گلستان بیش از 8 هزار و 900 کیلومتر جاده بین مزارع وجود دارد که حدود 3 هزار کیلومتر آن شن‌ریزی و مرمت شده است.

وی اظهار داشت: در سال 94 با افزایش 25 درصدی نسبت به بودجه سال 93 به 6 میلیارد تومان می‌رسد که پیش‌بینی می‌شود 130 کیلومتر مرمت و احداث شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: در سال 92 اعتبارات اختصاص داده شده 4 میلیارد تومان بود که امسال با اختصاص بودجه سیل، 3برابر شده  و به 13 میلیارد تومان رسیده است.

کمال‌غریبی گفت: 4.8 میلیارد تومان از محل اعتبارات احداث برای 81 پروژه و 109 کیلومتر و 450 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای 12 پروژه و 30 کیلومتر اختصاص داده شده است.

مطالب مرتبط:

نگران گندم‌های خارجی وارد شده به گلستان هستیم

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور استان گلستان معرفی شد

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش مسکن روستایی شهرستان کردکوی

برگزاری جشنواره مخترعین و ممتازی دانشجو در گلستان

چراغ سبز عربستان به ایران برای عمره

ورود بسیج گلستان به اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram