Gandomkaran 10 Tirاخبار اقتصادی-تورکمن‌نیوز- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: بر اساس قول‌های که داده شد قرار کلی بر آن است که طی دو الی سه هفته آینده وجه کشاورزان گندم کار به حسابشان واریز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حسین کاویانی ، ضمن اشاره به پرداخت حدود ۳۲ درصد مطالبات گندمکاران، اظهار کرد: با توجه پیگیری‌های که انجام گرفته و مکاتباتی که توسط استاندار گلستان با معاون اول محترم رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است، تلاش می‌کنیم هرچه زود باقی مطالبات پرداخت شود. بر اساس قول‌های که داده شد قرار کلی بر آن است که طی دو الی سه هفته آینده  وجه کشاورزان گندم کار به حسابشان واریز شود.

حسین کاویانی افزود: برداشت گندم از اوایل خرداد ماه شروع شد و تا هشتم تیرماه بیش از یک میلیون و ۴۰هزارتن توسط گندمکاران تحویل مراکز خرید گندم در سراسر استان شد. ارزش این مقدار گندم حدودا هزار و ۴۰۰ میلیون تومان است. تا کنون توسط اداره کل غله و بانک کشاورزی حدود ۴۵۳ میلیارد تومان به حساب کشاورزان عزیز و گرامی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: هنوز حدود ۳۰ هزار هکتار از اراضی بالادست استان و مناطق کوهستانی برداشت نشده است که پیش بینی می شود حدود ۶۰هزار تن گندم از این مناطق برداشت شود.

کاویانی گفت: کشاورزان بخشی از گندم را که به طورسالیانه حدودا ۵۰ هزار تن است، برای مصرف خود نگه می‌دارند و حدود ۵۶ الی ۵۷ هزار تن نیز به صورت بذری توسط کشاورز نگه‌داری می‌شود که در این محاسبات لحاظ نمی‌شود.

منبع: مهر

مطالب مرتبط:

آتش‌سوزی ترکمنستان تا شیروان ایران پیش آمد

رشد 237 درصدی پرداخت تسهیلات به بخش صنعت در دولت یازدهم

پرداخت 48 ميليارد ريال تسهيلات مكانيزاسيون كشاورزي در گنبدك

آیا بنزین دو نرخی می‌شود

بی‌توجهی به پروژه‌های مهم ریلی تا اصرار بر خرید گسترده ریل خ

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و کشاورزی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram