khodroاخباراقتصادی-تورکمن‌نیوز:  مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ گفت: ما یک زمین پانصد هزار متری در اصفهان برای احداث کارخانه در نظر گرفتیم و در حال آماده سازی زیرساخت ها برای تولید هستیم. در فاز اول تصمیم داریم دو مدل از این مجموعه یعنی پیکاپ و شاسی بلند پاتریوت را در این سایت تولید کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ روسیه در ایران در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص فعالیت‌های این شرکت در ایران گفت: ما تولید کننده خودرو هستیم. یک سال است در ایران به دنبال ارزیابی شرایط برای حضور در این بازار هستیم. ضمن آن که در این مدت نیز چندین دستگاه از تولیدات این مجموعه وارد کشور شده است.

مانی حدادی ادامه داد: در بررسی هایی که ما انجام دادیم در بازار ایران خلائی برای خودروهای شاسی بلند و آف رود وجود دارد که تولید این خودروها در تخصص خودرو سازی UAZ است.

وی در خصوص محصولات این خودروسازی گفت: یکی از محصولات ما در کلاس پیکاپ و دو کابین است که رنج قیمتی آن از 80 میلیون تومان آغاز می‌شود. دیگری مدل کارگو است که جزو خودروهای باری محسوب می‌شود و قیمت آن از 70 میلیون تومان شروع می‌شود.

حدادی تصریح کرد: خودروی خانواده و شهری ما نیز شاسی بلند پاتریوت است که قیمت آن از 110 میلیون تومان آغاز می شود و فکر می کنیم با توجه به آپشن ها و قیمت پایینی که دارد با استقبال خوبی روبرو شود. ضمن آن که تمامی این خودروها دارای استاندارد یورو 6 است و علاوه بر خانواده ها، نهادها و ارگان‌هایی که با مدیریت بحران سر و کار دارند می‌توانند از آنها استفاده کنند.

منبع:ایران جیب

khodro2

مطالب مرتبط:

شمارش معکوس برای خلیج گرگان/ لایروبی تالاب را می خشکاند

لیگ دسته اول هاکی کشور در گلستان برگزار می‌شود

مدیر کل هواشناسی استان: احتمال بارش باران از چهارشنبه در گلس

برگزاری مسابقات شتردوانی شمال کشور در بندرترکمن

آغاز فعالیت 11 مرکز خرید گندم در شهرستان گنبدکاووس

ابتکار از جاده ابر و چشمه گل رامیان بازدید کرد/کمک به گردشگر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram