b_300_300_16777215_00_images_Ejra-Poroje-Gardesgary.jpgتورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: هم‌اکنون ۳۲ پروژه گردشگری در استان گلستان در دست احداث است.

تورکمن نیوز به گزارش خبرگزای تسنیم از گرگان، ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان گردشگری و سرمایه گذاری گلستان اظهار داشت: هم اکنون 32 پروژه گردشگری در استان گلستان در حال اجرا است که بین 20 تا 95 درصد از پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

وی افزود: این تعداد طرح با بیش از 2 هزا و 498 میلیارد ریال اعتبار و مساحت عرصه 260 هزار و 695 مترمربع در استان گلستان حال اجرا است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: این تعداد طرح در صورت تحقق بیش از 978 نفر شغل را به صورت مستقیم ایجاد می‌کند و 899 اتاق وسوئیت وهمچنین 2 هزار و 477 تخت به ظرفیت واحدهای اقامتی استان گلستان افزوده می‌شود.

کریمی افزود: هم‌اکنون 65 دفتر خدمات مسافرتی،25 هتل، 15 مهمانپذیر ،10 پانسیون و 56 واحد پذیرایی در استان گلستان فعال است و در این راستا 360 بازدید در سال 93 از مراکز اقامتی و پذیرایی استان انجام شده است.

وی اظهار داشت: 30 مجوز خانه مسافر در استان گلستان صادر شده که اطلاعات آنها در پرتال جامع گردشگری وارد شده و امسال 8 دوره آموزشی تاسیسات گردشگری در استان اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان همچنین بر تبدیل شدن استان گلستان از معبر به مقصد گردشگری تاکید کرد.

کریمی بر ارائه ایده های جدید و خلاقانه و نگاه کاربردی و عملکردی به امور تاکید داشت و گفت: با توجه به وجود قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری متنوع دراستان گلستان و تاکید بر نهادینه کردن این صنعت مهم در استان، تا رسیدن به جایگاه اصلی گردشگری استان در کشور فاصله داریم و نیاز به گام‌های محکم‌تر و استوارتری در این مسیر است.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اجرای تورهای مسافرتی در استان گلستان تاثیر به‌سزایی در جلب و جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

مطالب مرتبط:

جشنواره اقوام در آزادشهر برگزار می‌شود

رقص چوب در عروسی خون به‌ پا کرد/ اعتراف پسر ۱۶ ساله به قتل

افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در مرکز استان گلستان

ثامن مشهد 83 - شهرداری گرگان 67 در مسابقات پلی‌آف لیگ برتر ب

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان

افزایش 23درصدی مصرف بنزین در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram