b_300_300_16777215_00_images_Golestan_Ali-Yazarlo.jpgتورکمن نیوز- مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: طرح جامع روابط عمومی های گلستان تدوین می شود.

تورکمن نیوز به گزارش خبرنگار مهر، علی یازرلو ظهر شنبه در نشست روابط عمومی های دستگاه های دولتی استان با بسیج، با اشاره به تاثیرات منفی که رسانه های غربی و شبکه های اجتماعی بر خانواده های ما گذاشته است، گفت: باید بررسی کنیم چقدر در بخش رسانه موفق بوده این چقدر توانسته ایم با استفاده از اسناد بالادستی و برش استانی، به پویایی رسانه خود کمک کنیم.

وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را تشکیل دادیم و به دنبال طرح جامع و تفصیلی روابط عمومی های استان هستیم.

وی بیان کرد: برای تغییر در نگاه رسانه ای ابتدا از خود شروع کردیم و با فرمانداری ها و روابط عمومی های استان، جلسات متعدد گذاشتیم و از آن ها خواستیم طرح جامع خود را در برش شهرستانی تا 28 اسفند اعلام کنند.

یازرلو خاطرنشان کرد: بررسی نشان می دهد اتفاقی در گذشته نیافتده است و باید با روحیه بسیجی برای آینده تلاش کرد.

وی خواستار زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در فعالیت ها شد و گفت: اخلاص عمل و تاثیرگذاری، یاد بسیجیان را زنده نگه داشت و باید با همین روحیه به کار ادامه داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان اظهار کرد: در شروع سال جدید باید نقشه توسعه استان را در حوزه های مختلف ترسیم کنیم و برای سال آینده از الان برنامه ریزی های لازم را انجام داده باشیم.

وی با بیان این که ما میدون این آب و خاک هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن میلیاردها دلار هزنیه می کند تا جوان ها را از فرهنگ و دین خود دور کنند، ما باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای برای مقابله با این تهدیدها اقدام کنیم.

مطالب مرتبط:

آسمان گلستان تا آخر این هفته سرد و بارانی است

ایران روابط اقتصادی خود را با اروپا و آمریکا از سر می‌گیرد

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد: کشف 75 کیلوگرم حشیش در نخست

لزوم علمی شدن صنعت توریسم در گلستان

پوشش خبری انتخابات گلستان با بیش از 300 خبرنگار

تامین 10 درصد نیازهای وارداتی ترکمنستان از گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram