Sabzgaman 1اخبار ویژه گنبد کاووس - تورکمن‌نیوز:  در پی هم‌فکری اعضای هیئت مدیره موسسه  مردم نهاد "سبز گامان بسکی" با رئیس شورای شهر و شهردار گنبدکاووس و بازدید میدانی از محل طرح‌های انجام شده و در دست اقدام شهرداری، موسسه  مردم نهاد سبزگامان بسکی آمادگی خود را جهت اجرا و احداث یک پارک بزرگ با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری  گنبدکاوووس اعلام کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  رئیس شورای شهر گنبدکاووس دراین خصوص گفت: بدنبال حضور فرشباف و  رویا کاوه رئیس هیئت مدیره موسسه  مردم نهاد سبزگامان بسکی در شورای اسلامی شهر و پیشنهاد احداث پارکی بنام  دکتر بسکی، شورا اسلامی به جهت  فعالیت‌ها و نقش آفرینی‌های مثبت این نهاد مردمی در حوزه محیط زیست، نشستی را با هیئت مدیره این تشکل مردمی در دفتر شهردار برگزار کرد.

ابراهیم عطالر افزود: در این نشست صمیمی که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار برگزار شد، اعضای هیئت مدیره موسسه مردم نهاد سبزگامان بسکی شهرستان گنبدکاووس در جریان برنامه ها و طرح های در دست اجرای شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس در زمینه توسعه فضای سبز از جمله ساماندهی طرح عظیم حریم  گرگان رود "جاده سلامت "، طرح پارک 4.5 هکتاری انتهای امامزاده، طرح پارک داریوش و سایر پارک های  محله ای انجام شده قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: در ادامه این نشست و هم اندیشی، رئیس هیئت مدیره موسسه  مردم نهاد سبز گامان بسکی آمادگی خود را برای اجرا و احداث پارکی بزرگ ( 4 الی 5 هکتاری) به نام دکتر بسکی که از شخصیت های شهیر، پرآوازه و خیر و از مفاخر شهرستان گنبدکاووس هستند، اعلام داشتند.    
عطالر افزود: پس از این نشست و هم اندیشی، هیات سبزگامان بسکی در معیت اعضای شورای شهر و شهردار طی بازدیدی میدانی از طرح عظیم حریم رودخانه، از شمال سید آباد تا پل گدم آباد و همچنین طرح پارک داریوش، در جریان روند اجرایی این  طرح ها  قرار گرفتند. در این بازدید حجم عملیات هر یک از طرح ها و اقدامات انجام شده شورا و شهرداری در سال های اخیر مورد توجه ، شگفتی و تحسین اعضای هیئت مدیره سبزگامان بسکی قرار گرفته و در هر یک از پست های  بازدیدی از اقدامات شورا ، شهردار و عوامل شهرداری تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است سازمان مردم نهاد " سبزگامان بسکی" از جمله تشکل‌های مردمی پر انرژی، فعال و نقش آفرین شهرستان و استان گلستان است. این موسسه  فعالیت خود را از سال 93 درجهت جلب مشارکت و همسو سازی مردم با ادارات و سازمان ها در راستای فرهنگ سازی، آموزش، حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست آغاز نموده است.

خبرنگار: مصطفی صبوحی                 انتشار دهنده: یاشار نیازی

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

 

گزارش تصویری

مطالب مرتبط:

وقوع ۶۳ حادثه در گلستان/ امدادرسانی به ۱۲۴۲ نفر

گنبدکاووس و معضلی به نام سد معبر

به صدا در آمدن زنگ خطر کاهش مصرف سرانه شیر

پایان دیدار یک‌ساعته ظریف و کری در پاریس

هوای بارانی گلستان در روز طبیعت/بارش برف در ارتفاعات

رئیس سازمان حج و زیارت: آمار قربانیان فاجعه منا رو به افزایش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram