Tatar SEttar 3تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد: نایب رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس روز پنجم مرداد ماه در برنامه  زنده " روزنه " صدا و سیمای گلستان در گفتگوی چند جانبه  درخصوص صنعت گردشگری و جذب توریسم گفت: شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس با تمام توان آماده  همکاری با سازمان ها و دستگاههای دولتی درجهت توسعه این صنعت در شهرستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حاج ستار طاطار در گفتگو با خبرنگار تورکمن نیوز اظهار داشت: شورای شهر نهادی برآمده از بطن مردم  است و  با اشراف به نیازهای شهری درحد توان و بضاعت خود اقدامات موثری در سطح شهر انجام داده است و توسعه زیرساخت های صنعت توریسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی افزود: شورای شهر طی سه سال گذشته و در راستای  رفاه حال شهروندان و تنها در بحث گسترش فضاهای سبز اقدام به  احداث 11 پارک محلی و پارک های کودک در نقاط مختلف  بخصوص محروم  کرده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر در این گفتگوی رادیویی که با محوریت کمبود امکانات رفاهی و خدماتی محوطه برج قابوس پخش می‌شد گفت: محوطه برج قابوس در اختیار اداره  میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری است و شهرداری راسا" نمی تواند جهت بهسازی محوطه و یا ارائه  خدمات  به گردشگران اقدام موثری انجام دهد.
ستار طاطار تصریح کرد: پیشتر شهرداری در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی آمادگی خود را جهت نصب سرویس های دائمی بهداشتی و گل کاری محوطه برج قابوس نموده بود که این موضوع مورد موافق مسئولین میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری واقع نشد.  
وی گفت: با اینحال شورا و شهرداری گنبد هنوز هم آمادگی دارد، در صورت درخواست  اداره  میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با لحاظ کردن طرح شورای فنی و راهبردی و نظر کارشناسان شهرداری در جهت رفع کمبودهای رفاهی و خدماتی در محوطه برج قابوس در حد توان خود مشارکت نماید.
وی  با  تاکید بر اهمیت ویژه برج قابوس در جذب گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان و استان گستان  گفت: توسعه این صنعت علاوه بر آشنایی ملل مختلف با فرهنگ‌ها، اقوام  و سنت های ملل  مختلف، نقش بسزایی در اشتغالزایی و درآمد زایی مردم منطقه دارد.
وی از استاندار، مدیران میراث فرهنگی و گردشگری  استان  و شهرستان  و بخصوص صدا و سیما  خواست تا درجهت تخصیص اعتبارات، توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری و نیز معرفی اماکن تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهرستان  بخصوص  برج قابوس شورای اسلامی شهر را یاری نمایند،     
گفتنی است در این گفتگوی رادیویی، قره‌جه طیار نماینده مردم شریف شهرستان گنبدکاووس و داشلی برون و رضا پورمهدی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیز نقطه نظرات خود را در خصوص توانمندی‌ها، برنامه‌ها و مدیریت صنعت گردشگری با برنامه روزنه صدا و سیمای گلستان درمیان گذاشتند.

خبرنگار: مصطفی صبوحی
با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

تیراندازی دیگر این بار در حرم امام خمینی(ره)

ارسال هدايای مردمی شهرستان کلاله برای زائران اربعين در کربلا

شناسایی بیش از ۲۶۰ هزار بی‌سواد در استان گلستان

پراید و تیبا در برزخ

واگذاری 160 ماهواره در گنبد به صورت داوطلبانه +تصاویر

امسال 465 نفر ایرانی در حادثه منا جان باختند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram