hOSPITAL hENDEVANE 2تورکمن نیوز - یاشار نیازی: خیابان‌های شلوغ شهر گنبد کاووس این روزها با گرمی هوا سرسام‌‌آورتر و ترافیک نسبتا زیاد معابر تنگ این شهر تاریخی از انبوه خودروها، عبور وسایل نقلیه را به سختی امکان‌پذیر ساخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  در اوج گرمای تابستان شهرستان گنبد کاووس، وقت‌هایی هست که می‌بینیم مردم منطقه و بیماران برای رفتن به بیمارستان آقپور (پیامبر اعظم) که در محاصره هندوانه‌فروشان و وانت‌بارهای میوه‌فروش قرار گرفته راه‌عبوری یافت نمی‌کنند.
برای هر بیننده‌ای مسلما این سوال پیش‌ می‌آید متولیان نظارت بر این امر کجایند که این‌همه وانت‌بار و میوه‌فروش بی‌محابا خیابان‌ها را به محاصره درآورده و مقابل بیمارستان را به میدان بار میوه‌فروشان تبدیل کرده‌اند.

یکی از همکارانم با خنده می‌گفت: فکرش را بکنید فقط مانده تابلو بیمارستان را به نام میدان بار و میوه‌فروشان گنبد کاووس تغییر کاربری بدهند!.

پیشنهاد:

در اولین نگاه می‌بینیم که درست بعد از بیمارستان با فاصله 100 متری تابلوی : به شهر گنبد کاووس خوش آمدید نصب شده است، که می‌توان همگی وانت‌بارها و هندوانه‌فروشی‌ها را به بعد از این تابلو و به فاصله 200 متری از مقابل بیمارستان انتقال داد تا عبور و مرور مردم و بیماران به سمت بیمارستان راحت‌تر صورت‌ بگیرد.

گزارش تصویری:

 

مطالب مرتبط:

پیش بینی افزایش دما برای گلستان در ابتدای هفته آتی

اولین گردهمایی توجیهی تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر در

استاندار: گندم باکیفیت گلستان نیاز به قیمت بالاتر و ارزش افز

نشست حامیان محیط زیست در گنبد کاووس

محو شده در سایه ایوانکا؛ «تیفانی ترامپ»، دختر کوچک و مرموز ر

سپاه پاسداران امنیت منطقه و مسلمین را تضمین کرده است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram