pol 15aگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از عملیات اجرایی احداث7 دستگاه پل در محور گنبد – سه راهی داشلی برون-اینچه برون در حوزه شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي ترکمن‌هاي ايران،  به نقل تین‌نیوز، مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از عملیات اجرایی احداث7 دستگاه پل در محور گنبد – سه راهی داشلی برون-اینچه برون در حوزه شهرستان گنبد کاووس  خبر داد.

علی اکبر شاهینی گفت، با توجه به اهمیت محور مرزی اینچه برون و تردد بار و مسافر و وجود پایانه مرزی اینچه برون و صدمه دیدن پلهای موجود این محور براثر جاری شدن سیل وجمع شدن اب های روان پس از بررسی لازم تصمیم به ترمیم و احداث پل جدید با مشخصات فنی و دهانه دو متری درحال احداث است .

مدیریت ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه را 6500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ( تبصره 36 )تخصیص و پروژه اجرایی فوق بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

شاهینی افزود:  برقراری ترافیک عبوری ایمن، ، ساماندهی و ایمن سازی ابنیه فنی، افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از آب نشستگی و مسدود شدن محور در زمان وقوع سیلاب از مهمترین دلایل اجرای این پروژه در محور فوق می باشد.  

وی اظهار امیدواری نمود تا آخر سالجاری از این 7 دستگاه پل بهره برداری میشود.

مطالب مرتبط:

احداث کلینیک تخصصی و خانه‌های بهداشت روستای در گنبد

انتخابات در شهرستان گنبدکاووس در سلامت و دقت کامل برگزار شد

ریاحی: آنفلوانزای حاد در گلستان مشاهده نشده است

حضور دانشجویان هلندی در گرگان/ در سفر به ایران مشکلی نداشتیم

دستگیری قاتل دو نوجوان کمتر از 48 ساعت در گلستان/تقدیر خانوا

پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر در 14شهرستان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram