Hajizadeh 24 M TNگنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- رئیس سازمان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهرستان گنبدکاووس در واکنش به انتقادات ورزشکاران یکی از رشته‌های رزمی این شهرستان، گفت: ما به آنچه تعهد کرده بودیم عمل کردیم.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی مستقل ترکمن‌های ایران،  به نقل از فارس،حمیدرضا حجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به برخی انتقادات وارد شده به عملکرد اتوبوسرانی در قبال ارائه سرویس به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی این شهرستان در نشست مشترک شورای مشورتی جوانان با معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم اطلاع ورزشکاران عزیز از موضوع انتقاداتی در این جلسه مطرح شد که فرماندار ویژه محترم شهرستان را نیز نسبت به عملکرد ما ناراحت کرد.

وی با بیان اینکه این تیم ورزشی که شامل هفت نفر از قهرمانان یکی از رشته‌های رزمی بودند برای شرکت در مسابقات کشوری مشکل تهیه وسیله نقلیه داشتند، افزود: به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس برای حمایت از ورزشکاران و جوانان عزیز شهرستان سازمان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهرستان موظف به همراهی این تیم در مسابقات کشوری شد.

رئیس سازمان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در همان ابتدا با ارائه توضیحاتی به مسوولان فرمانداری و مسوول دفتر فرماندار محترم عدم امکان حضور وسیله نقلیه تا پایان مسابقات برای بازگشت تیم را اعلام کردیم، خاطرنشان کرد: از آنجا که مسابقات در ایام عید سعید قربان برگزار می‌شد و رانندگان ما از برادران اهل تسنن بوده و این عید مهم‌ترین عید آنهاست و سه روز تعطیل بودند بیان کردیم که برای بازگشت این عزیزان باید اقدام دیگری صورت دهیم.

حجی‌زاده با اشاره به اینکه با هماهنگی دفتر فرماندار ویژه محترم شهرستان و گفت‌و‌گو با یکی از اشخاص که در حوزه ورزش قصد کمک داشتند برای مشکل بازگشت به تفاهم رسیدیم، ادامه داد: مربی و سرپرست تیم ورزشی نیز در جریان تفاهم صورت گرفته قرار داشت و مقرر شد که در مسیر بازگشت تیم از مسابقات ورزشکاران عزیز با آژانس به شهرستان بازگردند و مبلغ این آژانس را آن شخص محترم پرداخت کند.

وی با بیان اینکه اعضای تیم به انتخاب خود با وسیله نقلیه عمومی به شهرستان بازگشته‌اند، گفت: بنابراین ما به آنچه به عنوان تعهد پذیرفته بودیم عمل کردیم اما شخصی که برای مسیر بازگشت وعده‌ای داده بود گویا به تعهدش تاکنون عمل نکرده که حتما مشکلی پیش آمده است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه ما برای خدمت به ورزشکاران و جوانان به صورت شبانه‌روزی در خدمت هستیم، اضافه کرد: ما از همه افراد و اقشار مردم و به ویژه رسانه‌ها انتظار داریم ما را همراهی کرده و در هنگام انتقاد جانب انصاف را رعایت کنند.

حجی‌زاده با اشاره به اینکه ما برای انجام امور فرهنگی، ورزشی و ارزشی همواره اعلام آمادگی کرده‌ایم، افزود: در طول شش ماهه نخست سال ۹۶ سازمان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهرستان گنبدکاووس به میزان ۱۰۰ میلیون تومان سرویس رایگان برای فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی نهادهایی همچون تبلیغات اسلامی، بسیج مردمی، ورزش و جوانان، ستاد نماز جمعه، بنیاد شهید و اصحاب رسانه داشته‌ایم.

مطالب مرتبط:

13 اسفند مهلت اعتراض نامزدهای انتخابات به نتیجه انتخابات

کشف راز کینه‌سیاه در استخوان‌های اسکلت دختر ۱۸ساله/ جوان ۲۶س

وزیر کشور برای شرکت در مراسم هفته وحدت به استان گلستان سفر م

ورود رئیس جمهوری به استان گلستان

لامپ LED که نه به برق نیاز دارد و نه به باتری + تصاویر

عطایی: نیاز به 10 تا 15 دیدار دوستانه داریم

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram