Gonbad 3 Shاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- بازارچه و نمایشگاه موقت صنایع دستی، سوغات و توانمندی‌های بانوان باحضور هنرمندانی از شهرهای مختلف کشور درجوار برج قابوس به عنوان بلندترین برج آجری جهان در مرکز شهر گنبدکاوس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، این نمایشگاه عصر پنجشنبه گشایش یافت و دارای 50 غرفه است که تا هشتم شهریور هر روز از ساعت 17 تا 23 آماده بازدید و خرید شهروندان و بازدیدکنندگان است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس درحاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه در راستای برنامه های ستاد تسهیلات خدمات سفرهای تابستانه و بزرگداشت هفته دولت و با هدف نمایش توانمندی های بانوان برپا شده است.
رضا پورمهدی افزود: در این بازارچه موقت در بخش صنایع دستی، هنرمندانی از شهرهای یزد، مشهد، زنجان، همدان، گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن حضور دارند.
وی اضافه کرد: در بخش سوغات این نمایشگاه نیز تولیدکنندگانی از شهرهای اصفهان، شیراز، ارومیه، کاشان، شاهرود، بجنورد، مشهد، مینودشت، رودبار، تبریز و کرمانشاه حضور دارند.
پورمهدی تصریح کرد: این نمایشگاه تا هشتم شهریور فعال خواهد بود.
در مراسم افتتاح این بازارچه موقت، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، شهردار و برخی اعضای شورای شهر و مدیران این شهرستان حضور داشتند.
اجرای برنامه‌های موسیقی اقوام از دیگر برنامه های مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات گنبدکاووس بود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و صنایع دستی آن بویژه صنایع دستی قوم ترکمن، زبانزد خاص و عام است.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir/golestan

مطالب مرتبط:

اولین نیروگاه برق تولید پراکنده گلستان در مراوه تپه احداث می

مهندس مروتی: رونق ساخت و ساز نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش‌های

توهین «تتلو» به «سردار آزمون»+تصاویر اینستاگرام

روسای ستادهای انتخاباتی قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی در استان

فقط گرگان و دگر هیچ/طنزانه

مقاله یک دیپلمات در رابطه با عصر ترامپ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram