Karimi TurkmensNews6 3اخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به لحظات غرورانگیز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: بوسه آزادگان بر خاک میهن، بوسه عزت و غیرت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در همایش تجلیل از آزادگان سرافراز میهن اسلامی که در حرم مطهر حضرت یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و تبریک ایام بازگشت نخستین کاروان از اسرای ایرانی، اظهار کرد: تصاویر ورود این کاروان عزیز و تاریخ‌آفرین همواره در ذهن و خاطر ملت عزیز ما بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه 230 نفر آزاده گنبدی که افتخار داریم به عنوان همشهری در کنار آنها زیست می‌کنیم مایه افتخار، عزت و غیرت ملی هستند، افزود: در این دوران که دشمنان انقلاب اسلامی از هر تلاشی برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت استفاده می‌کنند این عزیزان ایثارگر و آزاده هستند که بار ترویج این فرهنگ غنی را بر دوش می‌کشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در سال‌هایی که تازه انقلاب به وقوع پیوسته بود به خیال باطل نوپا بودن و عدم استحکام انقلاب جنگ را بر ما تحمیل کردند، خاطرنشان کرد: دشمن نادان هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد فرزندان برومند خمینی بزرگ این چنین غیرت‌مندانه و دلاورمردانه از کیان نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

کریمی با اشاره به اینکه هرچند ما در کشور تجربه چندانی در حوزه نظامی نداشتیم، تاکید کرد: با این وجود روح باور و ایمان رزمندگان انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل جهانیان را به حیرت واداشت و به همه آنها ثابت کرد که انقلاب اسلامی مادامی که فرزندان دلیری از جنس مردم مومن و شریف دارد در برابر استکبار سر خم نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه به لطف تدابیر و درایت حکیمانه امام راحل توانستیم در هشت سال دفاع مقدس بینی دشمنان را به خاک بمالیم، ادامه داد: سراسر تاریخ این هشت سال سرشار از غیرت و مردانگی جوانان ایران اسلامی و از خودگذشتگی برای اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به بوسه زدن بر خاک میهن به هنگام ورود آزادگان سرافزار به کشور، تصریح کرد: این بوسه، بوسه آزادگی، غیرت و عزت بود که نشان داد این عزیزان برای حراست از این خاک مقدس جان خود را به خطر انداخته و با تمام وجود به دفاع از آن برخاسته‌اند.

کریمی؛ عزم همه مسوولان شهرستان گنبدکاووس را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جدی دانست و گفت: در سال گذشته به همت و تلاش همه مدیران و مسوولان شهرستان به ویژه برادران عزیز پاسدار و بسیجی گنبدکاووس کنگره بزرگ 15 هزار نفری رزمندگان استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شد که با کیفیت بی‌نظیر برنامه‌ها و حضور فرزند برومند امام و رهبری سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بدون تردید و بدون اغراق به بهترین برنامه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان مبدل شد.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: golestan.farsnews.com

مطالب مرتبط:

رشد 125 درصدی بازدید از جاذبه‌ها و مراکز گردشگری گلستان

بهره‌برداری گاز در 6 روستا و 12 واحد صنعتی شهرستان گنبد کاوو

فعالیت 510 پایگاه ثابت امداد و نجات در کشور

بازرسان در کمین بازار نوروزی/ جزئیات برنامه ویژه بازرسی شب‌ع

استفاده افزون بر 76 درصد واحدهای صنعتی استان گلستان از سوخت

653 هکتار از زمین های جنگلی و مرتعی استان گلستان به بیت الما

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram