martaاخبار گنبد کاووس - ترکمن‌نیوز:  رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گنبدکاووس درشرق گلستان گفت: سه نفر از افراد سودجو که شبانه اقدام به تخریب مراتع خلع ید شده در این شهرستان کردند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،   صفر سیجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: این افراد شب گذشته درحال تخریب قسمت هایی از مرتع 120 هکتاری خلع ید و احیا شده منابع ملی درمنطقه 'آق کوپ' بودند، که توسط ماموران منابع طبیعی و ماموران انتظامی پاسگاه آق آباد و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند.
وی گفت: این افراد پس از دستگیری جهت رسیدگی به بزه انجام شده تحویل مرجع قضایی شدند و آلات و ادوات تخریب مراتع آنان نیز توقیف گردید.
گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان که به گفته فرماندار ویژه این شهرستان و براساس نتایج اولیه سرشماری 1395، افزون بر 380 هزار نفر جمعیت دارد، دارای 350 هزار هکتار مرتع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

چالش‌های ایران در آسیای مرکزی؛ از دست‌اندازهای شانگهای تا تن

ملزومات برگزاری انتخابات در اختیار حوزه‌های انتخابیه گلستان

قتل عجیب جوان ۲۷ ساله در جیرفت به دست کودک ۵ ساله

رئیس منابع طبیعی گنبدکاووس: ۴۰۰ هزار اصله نهال در شهرستان گن

آغاز طرح ملی نوروزگاه در بندرترکمن

جابه‌جایی دانش‌آموزان در صندوق عقب خودرو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram