komiteاخبار ویژه گنبد کاووس - تورکمن‌نیوز:   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)منطقه 2 گنبدکاووس از اعزام 86 نفر از مددجویان این نهاد به سفر زیارتی مشهد خبر داد و گفت: حدود یکصد نفر نیز پس از تعطیلات نوروز 96 به عتبات عالیات سفر می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: سفر زیارتی مددجویان کمیته امداد به مشهد و کربلا از ره آوردهای سفر چندی پیش رئیس کمیته امداد کشور به استان گلستان و گنبدکاووس است.
وی گفت: کاروان بانوان مددجوی کمیته امداد منطقه 2 گنبدکاووس به مشهد، 15 اسفند با دو دستگاه اتوبوس اعزام شد و اعضای این کاروان به مدت سه روز مهمان امام رضا (ع) خواهند بود.
حسنی بابیان اینکه بیشتر این مددجویان برای نخستین بار به مشهد اعزام شدند، اضافه کرد: تعدادی از این زائران نیز ار بانوان اهل سنت گنبدکاووس هستند.

** اهدای جهیزیه به 35 نوعروس زیر پوشش
وی همچنین از اهدای جهیزیه نقدی 20 میلیون ریالی به 35 نوعروس زیر پوشش این نهاد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال به 143 نوعروس دیگر نیز هزینه جهیزیه پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، باتوجه به وسعت شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، این نهاد از چند ماه پیش به دو شعبه مستقل درقالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 این شهرستان چهار هزارو 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر از اهالی دو دهستان فجر و آق آباد و بخش داشلی برون و نیز قسمت شرق شهر گنبدکاووس را تحت پوشش دارد./ ایرنا

مطالب مرتبط:

صعود تیم 22 بهمن به لیگ دسته دوم استان گلستان+عکس

مسابقات راگبی قهرمانی دختران به میزبانی گلستان برگزار می‌شود

ثبت‌نام 121 نامزد انتخابات پنجمین دوره شورا در شهرستان گنبد

قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال گلستان عقاب گنبد

برگزاری مسابقه ماهیگیری در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس به مناسبت

جشنواره ماهیگیری خانوادگی در گنبد کاووس برگزار شد+تصاویر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram