farmandaryتورکمن نیوز: با حضور "سید علی میرباقری" مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گلستان و "یحیی خاکی"فرماندار مرکز استان مراسم معارفه معاونت برنامه ریزی و عمرانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد .

تورکمن نیوز: به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان ،"دکتر یحیی خاکی" فرماندارگرگان ضمن خیر مقدم و تبریک ایام و سال نواظهار کرد: امیدواریم در سالی که با پیام پر از تعامل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال دولت وملت،همدلی و همزبانی نامگذاری کرده ،امیدواریم بتوانیم با توکل به خداوند دغدغه های مردم را باور کنیم و نیازها و خواسته های آنها را درک نماییم و بتوانیم در سایه تعامل دو طرفه واقع نگری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گرگان افزود: در اوایل سال به لطف خداوند در فرمانداری توانسیم گامهای خوبی در زمینه ساختار سازی برداریم و از تدابیر استاندار محترم تشکر ویژه دارم چرا که همواره لطف و محبت ایشان شامل حال شهرستان گرگان بوده است .

 

وی بیان داشت: شهرستان گرگان این استعداد را دارد که به آن توجه ویژه شود و ما تلاش داریم بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که همواره راهنما ، کارگشا و راهبردی بوده واست تا بتوانیم سیاستهای دولت تدبیر و امید را کاربردی ارائه و اجرایی کنیم .

 

فرماندار در خصوص به بهره برداری رساندن پروژه های عمرانی در شهرستان گفت: با توجه به وجود پروژه های عمرانی نیمه تمام در گرگان بنا داریم در سال 94آنها را به سرانجام برسانیم ونگاه خوبی به این پروژه ها و بررسی چالشهای عدم توسعه عمرانی ، ترافیکی و برنامه ریزی در جهت همه فعالیتهای شهرستان و رصد دستگاههای اجرایی که می تواند یکی از اصول مهم در توسعه مرکز استان باشد در دستور کار قرار دارد .

 

وی ظرف قانون را یکی از مهمترین ملاک در کارها دانست و اظهار داشت: با استفاده از ظرف قانون و مصوبات قانونی که در کارها لحاظ خواهد شد ، ما برای انجام فعالیتها پاسخگو باشیم در مقابل مردمی که ولی نعمت ما هستند .

 

خاکی بر سیاستگذاری های علمی تأکید و بیان داشت :مهمترین ویژگی برای فعالیتهای اساسی ما استفاده از داده های علمی در فعالیتهاست و آنچه که می تواند فعالیت های ما را بیمه و تضمین کند استفاده از داده هاست و هیچ سیاستگذاری صورت نمیگیرد مگر اینکه داده های علمی در آن لحاظ شده باشد و با نگاه اجتماعی که در شهرستان داریم تلاش خواهیم کرد از همه سرمایه های انسانی و اجتماعی استفاده نماییم تا بتوانیم در شش ماهه نخست سال این فعالیتها را سازماندهی کنیم.

 

در ادامه در طی حکمی از سوی استاندار گلستان "ابراهیم دشتیان"به سمت معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان منصوب شد./استانداری گلستان

 

farmandary-2

 

farmandary-3

 

farmandary-4

مطالب مرتبط:

جوابیه دفتر ارتباط مردمی شهرام غراوی به برخی شایعات رسانه‌ها

مصرف روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر گازوئیل و ۷۰ میلیون لیتر بنزین د

برگزاری مانور زلزله در گنبدکاووس با چاشنی تاخیر و لبخند

بازگرداندن کنترل و توان دست بیماران مبتلا به سکته مغزی

بازدید و کنترل بیش از 2608 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع و 107

دمای هوا در گنبدکاووس و اینچه‌برون از مرز 40 درجه خواهد گذشت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram