Galikesh Naqsheتورکمن نیوز- اخبار گالیکش: در اجرای طرح محرومیت زدایی "واگذاری اسناد اراضی علوی" در سالجاری با حضور ریاست بنیاد مستضعفان، نمایندگان ولی فقیه در استان و مقامات استانی 2 هزار فقره سند به واجدان شرایط منطقه گالیکش استان گلستان واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مسعود بهادران مدیر کل امور اجتماعی و املاک علوی بنیاد مستضعفان با اعلام مطلب فوق افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح محرومیت‌زدایی با واگذاری املاک علوی امسال نیز با پیروی از فرمایشات ایشان و در راستای مبانی اقتصادمقاومتی در ارتباط با تقویت توان اقتصادی خانواده‌ها روز پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه 95 در منطقه گالیکش  استان گلستان دو هزار فقره سند به مردم منطقه اهدا خواهد شد.
بهادران با اشاره به واگذاری دوهزار فقره سند که در اجرای این طرح در روستای "فارسیان فرنگ" از توابع شهرستان گالیکش به مردم اهدا خواهد شد، مساحت تقریبی زمین‌های اهدایی را یک میلیون و 600هزار متر مربع و ارزش تقریبی ان‌ها را معادل 150میلیارد ریال اعلام کرد.
شایان ذکر است این مراسم قبل از نماز ظهر و عصر با حضور ریاست بنیاد مهندس سعیدی کیا و جمعی از معاونان، استاندار گلستان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و سایر مقامات استانی در مسجد جامع روستای "فارسیان فرنگ"  به مردم اهدا خواهد شد./پایگاه خبری بنیاد مستضعفان

 

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

ماه گرفتگی کلی در روز دوشنبه

دستگیری کلاهبردار 12 میلیاردی در گرگان

هواشناسی گلستان: بارش برف و باران و کاهش دما در راه است

دعوت چهار بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال

تعرض جوان مست به دختری در ایستگاه مترو +فیلم

برگزاری مسابقات پاراموتور قهرماني كشور در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram