Nosrat Barzegarتورکمن نیوز- اخبار کلاله: فرماندار شهرستان کلاله گفت: خیرین سلامت کشور یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برای تجهیز و تکمیل بیمارستان شهرستان کلاله کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، نصرت برزگر، در شورای اداری شهرستان کلاله اظهار داشت: خیرین سلامت کشور یک میلیارد و 320 میلیون ریال برای تجهیز و تکمیل بیمارستان شهرستان کلاله کمک کردند که با این کمک‌ها روند تکمیل بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله سرعت بیشتری گرفته است.

وی افزود: 2 طبقه‌ای که دانشگاه تکمیل آن را برعهده‌گرفته با سرعت خوبی پیش می‌رود و طبقه‌ای که خیرین سلامت بر عهده‌دارند رو به تکمیل است.

فرماندار کلاله تصریح کرد: امیدواریم در دهه فجر امسال شاهد افتتاح بخش نیمه‌تمام بیمارستان کلاله باشیم.

برزگر با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: نظام ما نظامی مردمی و بر اساس دین مبین اسلام است و مردم سرنوشت خود را بر عهده‌دارند.

به گفته وی، همه تلاش می‌کنیم بر اساس قانون با حضور حداکثری، انتخاباتی پرشور داشته باشیم و مدیران شهرستان نیز موظف هستند تا امکانات موردنیاز ستاد انتخابات را در اختیار قرار دهند.

معاون بهداشتی و مسئول مرکز بهداشت شهرستان کلاله نیز در این جلسه گفت: تاکنون یک نفر از اهالی شهرستان گالیکش که در بیمارستان کلاله بستری‌شده بود، براثر این بیماری فوت کرده است.

شمس‌الدین کر اظهار داشت: 18 نفر در بیمارستان کلاله بستری شدند که 4 نفر تاکنون بهبودیافته و یک مادر باردار نیز به دلیل شرایط خاص به بیمارستان صیاد گرگان اعزام‌شده است.

وی با اشاره به علائم این بیماری گفت: تب، سرفه، گلودرد و کسالت عمومی از علائم آنفلوانزا است که باید موردتوجه بوده و با کمترین اثری از آن به پزشک مراجعه کرد.

وی تصریح کرد: 3 اتاق از بیمارستان را به این نوع از بیماران اختصاص داده‌ایم.

مطالب مرتبط:

نگرانی استقلالی‌ها برای محروم شدن بازیکن تاثیرگذار در دربی

دستگیری مادری به جرم سرقت در گنبد کاووس/کودک‌ربایی برای منحر

اختصاص 32 میلیارد ریال به طرح‌های هادی روستایی گلستان

اتهام وارد شده به فیسبوک برای نشر اطلاعات کذب در رابطه با اد

مدارس طبیعت در گنبدکاووس تاسیس شود/ دیوار مهربانی را به عرصه

فعالیت هزار نفرروز دانش‌آموزان گنبدی برای بهسازی مدارس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram