Mohamad 18 Khاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با اشاره به وحدت و اتحاد شیعه و سنی در کشورمان گفت: برنامه‌ریزان حوادث تروریستی تهران باید به اشد مجازات برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  محمد‌امین آخوند صفری ضمن محکومیت حوادث تروریستی در تهران اظهار داشت: این حرکت تروریست‌ها در ماه مبارک رمضان دردآور و مصیبت‎بار است و این حرکت از لحاظ اسلام، اخلاقی و انسانی محکوم است.

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی افزود: تروریست‌ها در ماه رحمت خدا دست به اعمال زشت زده و عده‎ای از مسلمانان و بندگان خدا را کشته و شهید و مجروح کردند.

وی تصریح کرد: ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی این حرکت را از نظر قانونی، اخلاقی، انسانی و اسلامی محکوم می‎کنیم.

آخوند صفری تاکید کرد: باید برنامه‌ریزان و افرادی که مدیریت چنین برنامه شومی را عهده‌دار بودند، اشد مجازات شوند.

وی یادآور شد: از خداوند می‌خواهیم در این ماه رحمت، فتنه این فتنه‌گران را به خودشان برگرداند و مسلمین را در سایه قرآن و با وحدت حفظ کند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی گفت: این حرکات تاثیری در وحدت و اتحاد شیعه و سنی ندارد و ملت ما در برابر این حوادث قوی‌تر می‎شوند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) اظهار داشت: به گفته ایشان هر چه ما را بکشند ملت ما بیدارتر خواهد شد، گرچه این مصیبتی برای ملت بود اما ما ملت جمهوری اسلامی صبور هستیم.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تصریح کرد: این حرکات نه تنها سبب ترس و وحشت نخواهد شد بلکه انسجام و اتحاد مسلمانان شیعه و سنی را بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی افزود: ما این انقلاب را به راحتی بدست نیاوردیم که با حرکات احمقانه، اتحاد و انسجام خود را از دست دهیم.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط:

اجرا شدن برنامه تفکیک زباله در ۵۰۰ شهر و روستای کشور

علمای اهل سنت عراق: اگر اوضاع عراق به حد تجزیه برسد تمامی عر

مردم گنبدکاووس بیش از ۱۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارند

وزیر فرهنگ و ارشاد: عناصر وحدت آفرین در قوم ترکمن زیاد است

افزوده شدن 61 روستا به مصوبات گلستان/ 10 درصد مصوبات شورا فر

هنرهای از یاد رفته ایرانیان/ترکمن‌صحرا مهد فرهنگ، هنر و صنای

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram