ketab khane ramian 01اخبار رامیان- تورکمن‌نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان از اهدای 247 جلد کتاب به ارزش تقریبی 55 میلیون ریال به کتابخانه عمومی شهید آیت الله مدرس روستای توران فارس این شهرستان از سوی این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، طیبه رجنی هدف از اهدای این کتاب ها را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین جوانان و نوجوانان اعلام کرد.
وی گفت: فرهنگ سازی و توجه بیشتر به مناطق روستایی و تجهیز کتابخانه ها و کمک به حوزه فرهنگ و توسعه فرهنگی روستاها از اولویت های کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان است.
رجنی با بیان اینکه کتاب های اهدایی بیشتر با موضوعات مذهبی، تاریخی، علمی و آموزشی و نیز کتاب های کودک و نوجوان بوده است، خاطرنشان کرد: قرآن و مفاتیح الجنان از مهمترین این کتاب ها بود.
وی تصریح کرد: هزینه کردن در بخش فرهنگ و نیز اشاعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی در حقیقت سرمایه گذاری برای نسل آینده است و همه باید تلاش کنند این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان همچنین برلزوم ترویج فرهنگ اهدای کتاب دربین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و یادآور شد: امروز توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از مهمترین نیازهای اساسی جامعه اسلامی می باشد.
رجنی، کتابخانه ها را گنجینه های عظیم معنوی توصیف کرد و گفت: توسعه فضاهای مناسب برای راه اندازی کتابخانه از دیگر نیازهای جامعه است که مسئولان و مردم بویژه افراد خیرین می توانند در این بخش تلاش نمایند.
مراسم اهدای کتاب به کتابخانه شهید مدرس روستای توران فارس روز گذشته برگزار شد.
روستای توران فارس شهرستان 85 هزار نفری رامیان درشرق استان گلستان، حدود شش هزار نفر جمعیت دارد./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

شور و شادی همشهریان سردار آزمون از صعود ایران به جام جهانی ۲

اعتبارات پیشگیری از اعتیاد بهزیستی گلستان 350 میلیون ریال اس

تقاضای اهدا جایزه صلح نوبل برای علی مطهری

اعزام اسماعیل ارمشی به همراه تیم ملی بوکس به اوکراین

دعوت ورزشکار گلستانی به اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی

پایان پرونده تعرض وحشیانه به دختر دانشجو/2 پسر شیطان صفت اعد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram