javad sadeghlo 01تورکمن نیوز- اخبار رامیان: فرماندار شهرستان رامیان گفت: طلاق و اعتیاد اولویت مشکلات اجتماعی شهرستان رامیان در سال گذشته بود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، جواد صادقلو ظهر دیروز در نخستین جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی گفت: در سال ۹۴ کارگروه اجتماعی شهرستان به احصاء آسیب های اجتماعی شهرستان پرداخته و اقدامات مفیدی نیز در خصوص برخورد با این آسیب ها انجام شده است.

وی افزود: برگزاری جلسات متعدد کارگروه اجتماعی شهرستان در سال ۹۴ و انجام مصوبات آن، شناسایی مناطق آسیب خیز شهرستان، انجام برنامه ها و طرح های اجتماع محور با بهره مندی دو هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت در معرض آسیب شهری و روستایی جزو برنامه هایی بوده است که انجام داده ایم.

وی ادامه داد: برگزاری همایش و نمایشگاه های پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، برپایی کارگاه های آموزشی مشاوره ویژه دختران در مدارس، حضور اورژانس اجتماعی جهت ارائه خدمات رایگان، برپایی کلاس های فنی و حرفه ای و آموزش بالغ بر ۲۰۰ نفر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

صادقلو با بیان اینکه تامین بخشی از هزینه های مسکن معتادان بهبود یافته و معرفی جهت دریافت وام مسکن از جمله اقدامات کارگروه اجتماعی شهرستان رامیان در سال گذشته بوده است، گفت: در حیطه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی نیز در سال ۹۴ بازرسی های عفاف و حجاب از دستگاههای اجرایی شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس دستورالعمل های برنامه های درون سازمانی ۱۱ گانه عفاف و حجاب و دستورالعمل های ۱۲ گانه حقوق شهروندی انجام شد.

معاون مدیر کل امور اجتماعی استان گلستان نیز در این جلسه سیاست کارگروه اجتماعی استان گلستان را پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: در صورتی که آسیب های اجتماعی شناسایی نشوند و از آنها پیشگیری نکنیم، هزینه های هنگفتی به کشور برای مقابله با آن تحمیل خواهد شد.

صفر برزمینی در پایان گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید رویکرد شبکه ای به آنها داشت چراکه آسیب های اجتماعی دارای هویتی زنده هستند و اگر از بین نروند در جامعه تکثیر شده و مشکلات عدیده ای را  ایجاد خواهند کرد. ادارات موظف هستند تا برنامه های خود را برای همکاری با این ستاد به ما اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

خادمی: ۱۰ تا ۱۵ سال آینده ۲۰ هزار کیلومتر راه‌ها از ترافیک ا

گمیشان و آق‎قلا جزء شهرستان‎های محروم گلستان شناخته شد

استقرار سامانه سرد و بارشی/ آسمان گلستان بارانی شد

رقابت فشرده ترامپ و کلینتون/پیام رئیس جمهور آمریکا اوباما

افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در گلستان/ توجه به صنعت گردشگ

تاخیر دوساله در راه اندازی سامانه شناسایی خانه‌های خالی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram