Tabadolatاخبار گلستان- تورکمن نیوز: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: امیدواریم تا پایان امسال مرکز آی ایکس، مرکز تبادلات بین دستگاهی در استان گلستان راه‌اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حسین مومنی در دوره آموزشی مفاهیم و کلیات دولت الکترونیک در گرگان اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 90 خدمت از سوی دفاتر پیشخوان شهری و روستایی به مردم ارائه می شود و باید این خدمت دستگاه‌ها یکپارچه‌سازی شود.

وی افزود: برای توسعه دولت الکترونیک 3 مرحله وجود دارد، اول توسعه محتوای برنامه‌ها، دوم فراهم‌سازی اتصال با ابعاد زیرساخت‌ها و سوم یکپارچه‌سازی سیستم های مربوطه است و با توجه به ضریب نفوذ خوب تلفن همراه 80 درصد و حدود 60 درصد اینترنتی و استفاده از همراه تلفن در استان بستر خوبی به ارائه خدمات به مردم داریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم تا پایان امسال مرکز آی ایکس، مرکز تبادلات بین دستگاهی در استان گلستان راه‌اندازی شود.

مومنی با اشاره به مزایای دولت الکترونیکی گفت: نظم بیشتر و بهتر در اداره امور دولتی و دسترسی بهتر شهروندان به اطلاعات دولتی، سامان یافتن بیشتر ارتباطات بین سازمان‌های دولتی و سازمان‌های دیگر مانند سازمان‌های تجارتی و صنعتی، بالا رفتن دقت و وضوح در انجام امور دولتی، بالا رفتن درآمدهای دولت و کاهش‌یافتن هزینه‌های دولتی، افزایش‌یافتن کارآیی سیستم‌های اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی، ایجاد مشارکت در امور اجتماعی، تصمیم‌گیری‌ها و اجرای برنامه‌های دولت از مهم‌ترین مزایای این طرح ملی است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های اجرائی به خوبی اجرا شود.

وی اظهار کرد: این دوره یک روزه ویژه کارشناسان آی تی و رابطین کمیته‌های دولت الکترونیک دستگاه‌های اجرایی استان در راستای توسعه دولت الکترونیک است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان افزود: در راستای ابلاغ ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیک شورایعالی فن‌آوری اطلاعات و کارگروه استان و آگاهی بخشی به کارشناسان و مدیران در مرحله نخست حدود 60 کارشناس و رابط دستگاه‌ها و در مرحله بعد برای مدیران این دوره برگزار می‌شود و گواهینامه اهدا می‌شود./تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

تفتیان: قولی برای مدال در عشق‌آباد نمی‌دهم

دستگیری صیادان غیرمجاز در استان گلستان

استاندار گلستان از محل ذخیره‌سازی گندم در سیلوها دیدن کرد

کاهش سطح ۱۲.۵ درصدی کشت سیب‌زمینی در گلستان

معاون شهردار: طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد در گنبد ک

ارشاد گلستان بازرسان جدید خانه مطبوعات را به رسمیت نمی‌شناسد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram