950520 naftkesh2تورکمن نیوز- اخبار گلستان: همزمان با دهه كرامت و با هدف تجليل از زحمات و خدمات رانندگان نفتكش و شركت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی مراسمی در سالن اجتماعات ستاد اين منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان در اين مراسم عليرضا دهقان رييس تأمين و توزيع منطقه ضمن قدرداني از تلاش و مساعی رانندگان، گزارشی از ميزان فعاليت‌های انجام شده در بخش حمل و نقل ارايه نمود.
مدير شركت ملي پخش فرآورده‌های نفتي منطقه گلستان به اهميت نقش رانندگان در چرخه سوخت‌رسانی اشاره كرد و گفت: سوخت‌رسانی در تمامی شرايط و با طی مسيرهای صعب‌العبور در گرما و سرما از اهميت بسزايي در چرخه اقتصاد، توليد و خدمات برخوردار است و مطمئناً زحمات شما بزرگواران كه در هيچ شرايطي از خدمت‌رسانی به مردم شريف شهرها و روستاهای استان فروگذار نمي‌نماييد در پيشگاه خداوند متعال نيز ارج و منزلت بالايي خواهد داشت.
امير بنی كريمی افزود: اميد است همچون سنوات گذشته با همت والاي شما و تعامل سازنده با مسوولين شركت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی با انجام سوخت‌رسانی مطلوب در پيشگاه خداوند متعال، مسوولين نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت شريف سربلند و سرافراز باشيم.
در خاتمه اين مراسم از فعالان عرصه سوخت‌رسانی منطقه گلستان، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل فراورده‌های نفتی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر بعمل امد.
گفتني است 120 دستگاه نفتكش در شركت ملي پخش فرآورده‌های نفتي منطقه گلستان فعاليت مي‌نمايند كه وظيفه سوخت‌رساني روزانه سه ميليون ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي در استان گلستان را به عهده دارند.

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

ايزدي ها چه كساني هستند؟دين و مذهب آنها چيست؟+عکس

توقیف و ضبط کامیون حامل زغال بدون مجوز در گالیکش

پاسخ‌رهبر انقلاب به نامه رئیس جمهور: دستاوردها حاصل مقاومت و

معرفی آثار برگزیده دو بخش جشنواره آیینی و سنتی

اصلاح طلبان گلستان طی صدور بیانیه‌ای از عملکرد صادقلو انتقا

مختومقلی فراغی متفکر و جامعه‌شناسی بزرگ بود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram