TurkmensNews Sadeghlou 1تورکمن نیوز - اخبار استان گلستان: قصه عجیبی است دنیای سیاست، انگار همین دیروز بود که عده ای حسن صادقلو را با ناز و کرشمه در حوزه امام خمینی (ره) گرگان استقبال کردند و امروز همانها علیه وی بیانیه تخریبی می دهند و او را برای صدارت گلستان ضعیف می‌پندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، همه ما ترکمن‌ها نیک می‌دانیم که در دولتهای گذشته سهم اقوام چندان به چشم دیده نمی شد و مخصوصا در هشت سال گذشته به مطالبات اقوام پاسخ شایسته ای داده نشد اما دولت روحانی و استاندار صادقلو به ترکمن ها نگاه ویژه ای داشتند .

سفر چندباره یونسی دستیار اقوام رئیس جمهور به استان گلستان و انتخاب چهار فرماندار ترکمن بنام های تاجی در مراوه تپه ، هیوه چی در آق قلا ، نازقلیچی در بندر ترکمن و در ادامه عبدالحکیم فیروزی ، امانگلدی ضمیر در گمیشان را می توان نقطه عطفی در ترکمن صحرا بر شمرد.

در این میان ضمیر و تاجی به همراه نازقیلچی جزو فرمانداران موفق استانی به شمار می روند و حال آنکه در مناصب دیگر استانی نیز حضور ترکمن ها مشاهده می شود البته این مقدار می توانست بیشتر هم شود اما همین ها در دولتهای قبلی دیده نشد و از این روست که باید قدر حسن صادقلو را دانست .

ترکمن صحرا اصلاح طلبانی چون صادقلو را باور دارد و به اندیشه هایش احترام می گذارد و اینگونه تهمتها و تخریبهایی که علیه وی شکل گرفته را ناپسند می داند که ممکن است اردوگاه رقیب را خوشحال و سرمست کند.

باید جریان دولت تدبیر و امید تا انتخابات 96 تقویت شود نه اینکه نیروهای اعتدالگرا و اصلاحات درون یک جبهه با هم درگیر شوند و با این کارها پالس منفی به جامعه وارد کرده و مردم را از رای دادن به دولت تدبیر و امید ناامید و مایوس کنند.

TurkmensNews Sadeghlou 2

به هر حال اصلاح طلبی در اجاره شخص، خانواده و یا گروه خاصی نیست و ترکمن ها نیز دل در این جریان دارند و خوبست اگر بیانیه ای داده می شود از طرف همه افرادی باشند که دلشان برای آن می‌تپد و شایسته بود نظر قوم ترکمن را نیز هنگام صدور این بیانیه‌ها می‌گرفتند.

امروز باید همه ما تا فرصت هست دست به دست هم دهیم و با همراهی استاندار صادقلو به فکر ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه برون باشیم که با تصویب این طرح اقوام جان تازه ای می گیرند و در ادامه توسعه آشوراده می تواند غرب استان را متحول کند.

این گونه منازعات سیاسی تنها به عنوان دست انداز و مانع در کار پیشرفت استان می باشد و هرگونه تغییر در وضعیت مدیریت استان جز توقف طرح ها و روال منظم پیشرفت استان هیچ سود دیگری ندارد.

به دوستان اصلاح طلبمان در مرکز استان نیز توصیه می کنیم اسب تندروی و تخریب استاندار معتدل و شایسته که این روزها شتاب بیشتری گرفته را لگام بزنند و منافع مردم و آحاد جامعه را در نظر داشته باشند./آوای ترکمن: عبدالستار سقر

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

پیشرفت ۶۱ درصدی ۳۸ پروژه اقتصاد مقاومتی گلستان

آغاز طرح تابستانه کتاب در گلستان

نیاز حمایت ۷۰ هزار بافنده فرش گلستان

دیدار روحانی با ایثارگران و نخبگان گلستان

سقوط یک خودرو به عمق دره 200متری حاشیه زیارتگاه خالد‌نبی کلا

نگاهی به وضعیت کاندیداهای شورای شهربندرترکمن (2)/شمارش معکوس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram