Saleh Roshaniتورکمن نیوز- اخبار گلستان: رئيس بازرسی فنی گاز گلستان گفت: در ادامه فرآيند بازرسي از خطوط تغذيه، انشعابات و تاسيسات در دست بهره‌برداری گازرساني، واحد بازرسي فني توانست در سال 94 تعداد 270 مورد از تاسيسات گازرسانی را مورد بررسي قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مهندس صالح روشنی افزود: اين موارد شامل 30 ايستگاه cps، تعداد 125 ايستگاه تقليل فشار، 100 مورد ايستگاه‌هاي اندازه‌گيري واحدهاي صنايع و 15 مورد از خر پاها و لوله‌های عبوری از روی رودخانه‌های استان می‌باشد. 
روشنی تصریح کرد: با توجه به رسالت بسیار حساس واحد بازرسي فني خوشبختانه با همكاري  کارکنان این واحد و ادارات گاز رسانی سطح استان، کلیه اهداف مورد نظر برابر برنامه زمانبندی تدوین شده محقق گردید و توانستیم همه موارد را مورد بررسي و كنترل قرار دهیم.
وی افزود: در همین راستا تمامی نواقصی که به این واحد  گزارش شده است نیز در اسرع وقت توسط همکاران امور بهره‌برداری مرتفع گردید.
رئيس بازرسي فني گاز گلستان در ادامه ضمن تقدیر از راهنمائی‌ها و مساعدت مدیرعامل شرکت افزود: در سال جاری نیز انشاء ا... با همدلی و تلاش مضاعف کارکنان واحد و همکاری خوب سایر واحدها و ادارات گازرسانی استان خواهیم توانست کلیه برنامه‌های بازرسی فنی را تا پایان سال  محقق نمائیم.

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

پرداخت17 میلیارد ریال بهای پرتقال‌های سرمازده گلستان

مسئولین استان گلستان به «زمان» ارزش بگذارند/گزارشی از تأخیر

گلستان استانی ساحلی که ایستگاه هواشناسی دریایی ندارد

۵۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان گلستان باید لایروبی شود

چهارشنبه‎‎سوری در گلستان با طعم تلخ حادثه

معاون وزیر اقتصاد در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram