TarhMelli Dadrasتورکمن نیوز- اخبار گلستان: چهارمین المپیاد آماده طرح ملی دادرس در مرحله شهرستانی با مشارکت شعب جمعیت هلال احمر گلستان و معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، الهام اختری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان اظهار داشت: دومین گام چهارمین طرح ملی دادرس در مدارس گلستان با هدف آمادگی امدادی دانش آموزان در شرایط و لحظات سخت پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ایجاد فرهنگ بشردوستی و کمک به دیگران از سنین نوجوانی خاطر نشان کرد: اهداف بلندی که طرح ملی دادرس در ایجاد حس نوع دوستی و کمک به همنوعان در دانش آموزان دنبال خواهد کرد، دغدغه خاطر حوزه آموزش از سنین پایین‌تر است که در چهارمین طرح ملی دادرس این امر مشهود است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به رویکرد آموزش محور طرح در چهارمین سال فعالیت در مدارس؛ افزود: دغدغه جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش است که همواره باید با بهره‌مندی از رویکردهای نوین و تأثیرگذار آموزشی، نگاهی ویژه به آن داشت.

اختری گفت: در نظر داریم با ادامه روند آموزش‌‍های امدادی ویژه تیم های دادرس سراسر استان، آمادگی لازم در دادرسان هلال‌احمری را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

معاون استاندار: طی یک سال بیش از 1500پروژه در گلستان افتتاح

2 پروژه اساسی در استان ایجاد آزادراه گلستان -خراسان شمالی و

برگزاری جشن بزرگ عشایر و روستاییان در گلستان

برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در استان گلستان

مذاکرات رئیس جمهور ترکمنستان و رئیس جمهور کره در سئول

رتبه نخست استان گلستان در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram