tayyebi 2shاخبارگلستان-تورکمن‌نیوز-  مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از بهره برداری چهار پروژه عمرانی ورزشی استان گلستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، چهار پروژه عمرانی ورزشی شامل سه سالن و یک زمین چمن مصنوعی در استان گلستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: سالن ورزشی روستای عطا آباد در شهرستان آق قلا به مساحت ۸۳۶ متر مربع با هزینه ۹۳۹ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی افتتاح خواهد شد.

طیبی تصریح کرد: سالن ورزشی روستای صحنه در شهرستان آق قلا به مساحت ۹۸۷ متر مربع با هزینه یک میلیارد و ۳۴ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: سالن ورزشی رزمی شهرستان گمیشان به مساحت ۶۷۴ متر مربع با هزینه ۸۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: همچنین زمین فوتبال چمن مصنوعی شهید همت شهرستان مینودشت به مساحت هزار و ۲۵۰ متر مربع با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان به همت خیر ورزشی محمود مصطفی لو افتتاح خواهد شد.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: mehrnews

مطالب مرتبط:

گزارش تصویری رزمایش بزرگ فجر انقلاب در شهرستان گنبدکاووس

پیش‌بینی وضعیت تولید و اقتصاد ایران در سال آینده

بازار هفتگی فروش حیوانات در گنبدکاووس+تصاویر

کشف ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در کیسه‌های برنج در استان گلستان

اهدای عضو 15 بیمار مرگ مغزی در گلستان

برگزاری هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبد کاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram