Deylami TN Newsگفتگو - تورکمن‌نیوز:  رییس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در مقابل تمام دشمنی‌ها و تهدیدها، توانایی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران کاملا آشکار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، حجت الاسلام رضا دیلمی امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تورکمن‌نیوز اظهار داشت: دهه فجر اوج افتخار ملت ایران و از روزهایی است که تحولات اساسی بزرگی در جهان رقم خورد که این تحولات و پیروزی با اراده خداوند متعال و با رهبری بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پیروی مردم از ولایت فقیه زمان به ثمر نشست.
دبیر بزرگداشت ایام ا... دهه فجر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای فجر انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: وحدت و انسجام، اتفاق و اتحاد، همبستگی و همدلی مسلمانان، از ضروریات کلمه توحید و از تعالیم روح بخش اسلام و از اصول فرهنگ قرآن است، قرآن کریم یکی از عمده ‌ترین و سازنده‌ ترین اهداف رسالت نبی مکرم اسلام را تألیف قلوب و ایجاد انس و الفت و تفاهم به جای خصومت و دشمنی بیان می‌‌دارد.
حجت‎الاسلام دیلمی با اعلام این خبر افزود: امسال به فضل الهی، با برنامه‌ریزی‌های منسجم ‏صورت گرفته شده و تلاش کمیته‌های 17 گانه شهرستان، به لحاظ کمی و کیفی شاهد رشد و تاثیر گذاری بیشتر مراسمات ‏خواهیم بود.‏
وی در ادامه به برنامه‌های ایام فاطمیه، ولادت حضرت زینب (س) و دهه مبارک فجر در سطح شهرستان پرداخت و گفت: ایام فاطمیه باید محور وحدت و انسجام بین مردم باشد و از تفرقه و دشمنی جلوگیری شود.
دبیر بزرگداشت ایام ا... دهه فجر شهرستان آزادشهر افزود :دهه فجر اوج افتخار ملت ایران و از روزهایی است که تحولات اساسی بزرگی در جهان رقم خورد که این تحولات و پیروزی با اراده خداوند متعال و با رهبری بنیانگذار انقلاب حضرت امام راحل (ره) و پیروی مردم از ولایت فقیه زمان به ثمر نشست .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در مقابل تمام دشمنی‌ها و تهدیدها، توانایی و ظرفیت‌های اسلام کاملا آشکار شد و نظام سلطه در صدد مقابله جدی و نابودی اسلام زنده و پویا برآمد و از طرفی با پیروزی انقلاب ایران موج بیداری اسلامی ابتدا ملت‌های مسلمان و پس از آن پیروان دیگر ادیان را فرا گرفت و هرکه در مقابل نظام سلطه معترض بود به این ندای تازه گرایش پیدا کرد و خطر اسلام را برای سلطه گران بالا برد.
وی افزود: اسلام به عنوان برترین و کامل‌ ترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی و جهالت و بهترین دستورالعمل زندگی، توسط آخرین پیامبر الهی حضرت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) به بشریت عرضه شد اما همواره دشمنان دین و اتحاد و وحدت برای رسیدن به اهداف پلید خود، با بپا کردن انواع فتنه‌ها، از آغاز نبوت پیامبر تا امروز قصد داشتند تا با ایجاد تفرقه بین مسلمین و با استفاده از حربۀ فرقه گرایی، از اشاعۀ اسلام محمدی جلوگیری کنند. انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین انقلاب جهان معاصر است که با هدف احیای ارزش‌های دینی و بر پایه حاکمیت ارزش‌های الهی شکل گرفت.
ایشان یاد آور شدند: پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت آمیز از پیچ‌های سخت و گردنه‌های صعب العبور انقلاب اسلامی دارد که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و بصیرت و هوشمندی مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه ها و حضور به موقع در صحنه های مختلف مورد نیاز رقم می خورد.
حجت‎الاسلام دیلمی با بیان اینکه بهترین ویژگی امت اسلامی را رعایت معروفات و نهی از منکرات برشمرد و خاطر نشان : اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری و ساری باشد اتفاقات خوبی خواهد افتاد و سلامت جامعه تضمین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) و بزرگان و ائمه اطهار در مسیر ارزش‌های الهی حرکت می‌کردند، افزود : باید ما هم مسیر این بزرگواران را در پیش بگیریم و زمینه خیر رساندن و خدمت کردن به مردم را فراهم نماییم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم دهه فجر  و بزرگداشت حماسه 22 بهمن 1357، یادآور شد حضور حماسی، انقلابی و پرشور شما در صحنۀ نمایش وحدت ملی در آوردگاه یوم الله 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»است.
خبرنگار : رحمت گلستانی                    انتشاردهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

40 درصد مدارس رامیان نیاز به بازسازی دارد

راه اندازی 2 پروژه گازرسانی در شهرستان گالیکش

استقبال گردشگران از طرح آرامش بهاری در گلستان

محوطه‌سازی و استحکام‌بخشی برج جهانی قابوس اجرا می‌شود

آغاز بهره برداری از یک جایگاه سوخت مایع در گنبدکاووس

ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram