Azadshahr TNاخبار آزادشهر - تورکمن نیوز: فرماندار آزادشهر درشرق استان گلستان از پیش بینی پراخت قریب به 370 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 27 واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و درحال احداث این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حبیب شفائی نوده روز شنبه در حاشیه بازدید استاندار گلستان از برخی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آزادشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع واحدهایی که نیاز به تسهیلات دارند، 20 واحد آن راکد و نیمه فعال بوده و هفت واحد نیز درحال احداث است.
وی گفت: تاکنون 120 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش به واحدهای راکد و نیمه فعال این شهرستان برای خارج کردن آنان از رکود و تداوم فعالیت تولیدی، پرداخت شده است.
شفائی نوده اضافه کرد: بازدید امروز استاندار گلستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و نیز سرپرستی شعب بانک های سپه استان ازسه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی این شهرستان در راستای پیگیری پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به این واحدها بوده است.
به گفته وی، حدود 55 واحد تولیدی در سطح شهرستان آزادشهر دارای پروانه بهره برداری بوده و در یک شهرک و یک ناحیه صنعتی مشغول فعالیت هستند.
 استاندار گلستان به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و سرپرست شعب بانک سپه استان از هشت واحد تولیدی در دو شهرستان آزادشهر و رامیان در شرق استان گلستان بازدید کرد./ایرنا
شهرستان آزادشهر با حدود 92 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

مطالب مرتبط:

خطر، خطر، خطر: به تاریخ انقضای محصولات دقت کنید!

پرداخت 380 میلیارد ریال برای رونق واحدهای صنعتی استان گلستا

پورقاز: به دنبال تثبیت جایگاهم در تیم‌ملی هستم

هشتمین جشنواره شاهوار، سی‌ام بهمن در شاهرود به کار خود پایان

راهیابی والیبالیست‌های ایران به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی

پیام تبریک روحانی به همتای ترکمن خود به مناسبت آغاز سال نو م

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram