mobail ghachagh 01اخبار اجتماعی- تورکمن‌نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: ۴۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون در استان گلستان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مجتبی مروتی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اطلاعات کسب شده درباره کامیون حامل اجناس قاچاق ماموران نیروی انتظامی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با استقرار در محل گزارش شده و دستور مقام قضائی کامیون مورد نظر را متوقف و از جاسازهای آن 432 دستگاه گوشی اندروید و هوشمند به همراه لوازم جانبی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: راننده به همراه یک نفر دیگر و وسایل کشف شده قاچاق تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان درباره کاهش پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در کشور در 7 ماه گذشته هم گفت: با وجود کاهش  بیش از 10 هزار میلیارد تومانی اما در این مدت کشف کالاهای قاچاق و تشکیل پرونده در استان گلستان افزایش داشته است.

مروتی تاکید کرد: در این مدت بیش از 105 پرونده قاچاق کالا در استان گلستان تشکیل شده که ارزش این کالاها بیش از 10میلیارد تومان است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان اظهار کرد: بیشترین کالاهای کشف شده در این مدت لوازم آرایشی و بهداشتی، گوشی تلفن همراه، برنج، لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه بوده است.

وی درباره طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان هم گفت: مبارزه ما از سطح مرزها آغاز می‌شود و تا عرضه در فروشگاه‌ها ادامه دارد و در این زمینه بسیج اصناف به کمک ما آمده‌اند.

مروتی تصریح کرد: بسیج اصناف به همه فروشگاه‌ها اخطار داده و زمانی را برای خارج کردن کالاهای خارجی بدون مجوز  اعلام کرده تا در این بازه زمانی این کالاها از بازار جمع‌آوری شوند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان همچنین گفت: پس از این مدت بسیج اصناف این کالاها را در قالب طرح جمع‌آوری کالاهای قاچاق از بازار جمع آوری می‌کند.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا به چرخه اقتصادی و تولیدی استان صدمه می‌زند و بیکاری را در جامعه افزایش می‌دهد و ما باید به فرمایشات مقام معظم رهبری از خرید کالاهی خارجی که مشابه داخلی دارند خودداری کنیم تا هم چرخه تولید را به حرکت درآوریم و هم از ورود جنس بی‌کیفیت به کشور جلوگیری کنیم./ تسنیم

 

مطالب مرتبط:

استارت ملی پوشان از امروز در دو گروه

تیم آزمون 57 امتیازی شد /گلزنی سردار در شب خوب روستوف

آخوند احمر، روحانی ترکمن از گنبد کاووس در انتخابات خبرگان ثب

تحلیل انتخابات ایران در رسانه های خارجی

زمان صید ماهیان استخوانی در دریای خزر تمدید شد‌

80درصد اوراق قضایی گلستان ابلاغ الکترونیکی می شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram