jalase paksazi mavadmokhder 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: استاندار گلستان از برنامه ریزی برای پاکسازی 10 منطقه آلوده به موادمخدر در شهرستان های استان خبر داد و گفت: در سال گذشته نیز سه مرکز آلوده پاکسازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حسن صادقلو شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: مناطق آلوده به مواد مخدر با همکاری شورای تامین و در راستای اهداف پیشگیرانه مبارزه با مواد مخدر پاکسازی می شود و تمام بخش های اجرایی استان حسب وظیفه باید در پاکسازی این نقاط آلوده ورود کنند.
وی با بیان این که گلستان تنها استان کشور بوده که در راستای اقدامات پیشگیرانه سند جامع امنیتی تدوین کرده است، یادآور شد: یکی از 29 مولفه سند جامع امنیتی اقدامات پیشگیرانه در حوزه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر است و مدیریت استان به آسیب خانمان سوز نگاهی ویژه خواهد داشت.
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان همچنین افزود که فرمانداران در این بخش نقش موثری داشته و باید در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تابعه حضوری پررنگ داشته باشند و رصد اقدامات دراین بخش را انجام و ارایه دهند.
استاندار گلستان با اشاره به گزارش آخرین وضعیت ساختمان اردوگاه ماده 42 که جهت نگهداری معتادان در حال احداث است ،گفت: در سال گذشته قریب به 3/5 میلیارد تومان و در سال جاری نیز 5/5 میلیارد تومان جهت احداث این مرکز تخصیص یافته و امیدواریم با بهره برداری از آن گام موثری در راستای کاهش اعتیاد در جامعه برداشته شود.
فرمانده انتظامی گلستان نیز در خصوص کشت خشخاش و شاهدانه در استان و نیز گزارش غربالگری دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد و تصمیماتی در خصوص معتادان زیر 17 و بالای 65 سال گرفته شد./ ایرنا

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

قیمت کاروان‌های عتبات در رمضان کاهش یافت/ لزوم اعتبار گذرنام

هنرمندان استان گلستان از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بی‎بهر

در استان‌های مازندران و گلستان بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه فج

نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در گلستان

مادران مبتلا به ایدز را خانه‌نشین می‌کنند/اخراج دانش‌آموزان

طیار: چشم انتظاری باران نشانه غیرعلمی بودن کشاورزی گلستان اس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram