b_300_300_16777215_00_images_Ali-Nasibi-Shamgah.jpgتورکمن نیوز- مشاور جوان استاندار گلستان گفت: باید ستاد ساماندهی جوانان، توسط ادارات‌کل شهرستانی ورزش و جوانان با هدف پیگیری و هماهنگی موضوعات مرتبط با جوانان با ریاست فرمانداران تشکیل شود.

تورکمن نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی نصیبی شامگاه سه شنبه در جمع اعضای شبکه مشاوران جوان استان گلستان اظهار داشت: برگزاری منظم و کاربردی جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را برای مدیریت موضوعات مرتبط با این قشر، ضروری است.

وی افزود: با هدف شفاف‌سازی وظایف، شرح وظایف مشاوران جوان استاندار، فرمانداران، ادارات، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در 26 بند تدوین شد.

مشاور جوان استاندار گلستان تصریح کرد: براساس آخرین برآوردهای جمعیتی، 39.7 درصد جمعیت استان گلستان بین 15 تا 34 سال سن دارند.

وی جمعیت استان گلستان را براساس برآورد جمعیتی سال 93، یک‌میلیون و 870 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد، 742 هزار و 600 نفر در فاصله سنی 15 تا 34 سال هستند.

رئیس شورای مشورتی جوانان استان گلستان با اشاره به ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت‌بدنی در سال های گذشته خاطرنشان کرد: به همین علت، بسیاری از وظایف مربوط به جوانان به ادارات ورزش و جوانان استان و شهرستان محول شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر تدوین شرح وظایف، استراتژی‌های استانی حوزه مشاور جوان استاندار گلستان نیز تدوین شده، گفت: توجه بیش از پیش به فعالان غیردولتی و صاحب‌نظران خارج از چرخه ادارات، ایجاد هم‌گرایی بین نسل جوان با وجود اختلاف سلایق و تلاش در راستای تمرکز بر مباحث توسعه‌ای استان گلستان از مهم‌ترین استراتژی‌های حوزه جوانان در استان گلستان است.

مطالب مرتبط:

صادرات ید توسط یکی از بانک‌های ایران حمایت می‌شود

پیام استاندار: دغدغه جوانان توسعه پایدار گلستان است

عباسی: افزایش مالیات بر درآمد پزشکان منجر به بی‌رغبتی آنها ب

راه اندازی خانه‌های صنایع‌ دستی در گلستان

فرماندار ویژه گنبدکاووس: با تشکیل اتاق فکر از ظرفیت نخبگان و

دمای هوای گلستان افزایش می‌یابد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram