jashnvare man zendagi ra dostdaram 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان و دبیر جشنواره "من زندگی را دوست دارم" گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ اثر با موضوع بیماری‌های خاص به دبیرخانه "جشنواره من زندگی را دوست دارم" در استان گلستان رسید.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، علی نذیری عصر دیروز در اختتامیه جشنواره من زندگی را دوست دارم اظهار داشت: این تعداد اثر از 630 عکاس و 31 استان کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: پس از بررسی عکس‌ها از سوی هیئت‌داوران 100 عکس منتخب و 9 اثر برگزیده اعلام شدند.

دبیر جشنواره "من زندگی را دوست دارم" و مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: در راستای این جشنواره 600 بیمار خاص در استان گلستان آموزش عکاسی دیدند هدف دوم ما از برگزاری این جشنواره نیز آموزش عکاسی به این بیماران بود.

نذیری گفت: این جشنواره با موضوع بیماری‌های خاص و بیماران خاص از 24 آذر سال 94 آغاز شد و با فراز و نشیب‌های خاص خود به مراسم اختتامیه رسید.

به گفته وی مریم زندی، اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی، داوود عامری و ساتیار امامی داوران این جشنواره هستند که 3 نفر از آنان از استان گلستان هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار عکاسان شرکت کننده با عنوان من زندگی را دوست دارم برپا شد.

نذیری افزود: حمایت از بیماران خاص، ارج نهادن به امید و زیبایی‌های زندگی از نگاه بیماران خاص و عموم جامعه به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی بیماران خاص و گسترش فرهنگ پیوند اعضای بدن از اهداف این جشنواره عکس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

آغاز به کار کارگاه آموزشی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی

تاکید ائمه جمعه گنبدکاووس بر توجه جدی به امر تعلیم و تربیت ن

پسر حبیب نامه پدرش به احمدی‌نژاد را تکذیب کرد+ عکس

صادر شدن ویزای تیم ملی برای سفر به فرانسه و ژاپن

هجدهمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گنبد کاووس

تخم‌مرغ دولتی به قیمت شانه‌ای ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می ش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram